امکان دعوت مجدد مسعود شجاعی به تیم ملی

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امکان دعوت مجدد مسعود شجاعی به تیم ملی وجود دارد.

امکان دعوت مجدد مسعود شجاعی به تیم ملی

به گزارش ۸دی، مهدی تاج عصر امروز در حاشیه نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوتبال استان خوزستان شرایط خوبی دارد و نگاه فدراسیون فوتبال به استان خوزستان ویژه است.

وی افزود: ارزیابی که از ورزش این استان انجام‌ شده، مثبت بوده و ۵۱ رئیس فدراسیون آمده‌اند تا از نزدیک مشکلات و بحث‌ها که در استان خوزستان شنیده‌ شده را مورد ارزیابی قرار دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در پنجمین سفر استانی که به خوزستان داشته‌ایم، به همراه هیأت فوتبال مجتمع رایانه‌ای فوتبال این استان افتتاح شد.

تاج عنوان کرد: از ورزشگاه فولاد خوزستان که ۹۹ درصد تکمیل‌ شده، بازدید خواهیم داشت و دنبال آن هستیم که بازی آخر فولاد در لیگ مقابل تراکتورسازی را این باشگاه در استادیوم خودش انجام دهد.

وی با اشاره به بازدید از زمین ورزشگاه اروندان خرمشهر تأکید کرد: جلسه‌ای در این خصوص تشکیل می‌شود که آیا جام حذفی در این ورزشگاه انجام شود یا خیر، چراکه هنوز این ورزشگاه آماده نیست، اما هیات رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ مصمم هستند که این بازی‌ها برای همیشه در خرمشهر برگزار شود، مشروط بر اینکه زمین آماده باشد.

تاج با اشاره ظرفیت‌های فوتبال استان خوزستان، یادآور شد: در بحث فوتبال، خوزستان یکی از بهترین‌های فوتبال کشور است که ۱۸۸ تیم در لیگ‌های مختلف و ۶۰۰۰ هزار نفر فوتبالیست در مسابقات شرکت می‌کنند، همچنین ۷۹ تیم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال در استان خوزستان، اعداد و ارقام عالی است و نشان‌دهنده آن است که سطح فوتبال در خوزستان خیلی گسترده و فراگیر است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص این موضوع که چرا تیم ملی از فوتبال خوزستان نماینده‌ای ندارد، تبیین کرد: در تیم ملی با توجه به استعداد بازیکنان فوتبال خوزستان، اینکه شاخص را این آمار ببینیم کافی نیست، چراکه در کشور ۸۰ میلیون نفری ما، بالغ‌ بر ۵۰ درصد از بازیکنان تیم ملی از بازیکنان لژیونر ما هستند و در خارج از کشور بازی می‌کنند.

وی افزود: همین بازیکنان قبلاً در لیگ برتر بازی می‌کردند، مثل انصاری‌فرد، سردار آزمون، شجاعی و… این ملاک قطعی نیست که خوزستان و فولاد خوزستان سهمیه ندارند را اینجا افت تلقی کنیم.

تاج تصریح کرد: خوزستان سهم به‌سزایی در توسعه فوتبال کشور دارد و بد نیست بدانید در رده جوانان و نوجوانان در دو مرحله در جام جهانی حضور یافتیم که بیش از ۳۵ تا ۴۰ درصد بازیکنان در نوجوانان و جوانان خوزستانی هستند، همچنین اردوی تیم ملی امید که ۲۳ اسفند تشکیل می‌شود و سرمربی را به‌ زودی مشخص می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به امکان میزبانی از بازی‌ها و تمرینات و اردوهای تیم ملی در استان‌های دیگر مثل خوزستان، گفت: با توجه به اینکه استادیوم فولاد به ظرفیت کشور اضافه‌ شده، یکی از برنامه‌های ما استفاده از امکان میزبانی فوتبال در استان خوزستان و استان‌های دیگر است.

وی در پایان در خصوص امکان دعوت مجدد مسعود شجاعی به تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: امکان دعوت مجدد این بازیکن وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه