رضایی: رژیم صهیونیستی کوچکترین اقدامی علیه ایران کند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رژیم صهیونیستی توان حمله نظامی به ایران را ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی کوچکترین اقدامی علیه ما کند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم.

رضایی: رژیم صهیونیستی کوچکترین اقدامی علیه ایران کند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم

به گزارش ۸دی، سرلشکر محسن رضایی در همایش “اصحاب حق و فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز” که صبح امروز با حضور جمعی از اصحاب فرهنگی و رسانه‌ای کشور در محمدشهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: احساس مسئولیت فرهنگی بین جبهه انقلاب بسیار حائز اهمیت است و شرایط امروز کشور نیز بسیار خاص است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ۷۹ درصد جمعیت ایران زیر ۴۰ سال است و این افراد جنگ و انقلاب را درک نکردند و تجارب انقلابی اسلامی را در اختیار ندارند، افزود: وظیفه این است که فعالان فرهنگی با جامعه جدید تعامل داشته و انقلاب در ذهن جوانان بازآفرینی شود و این تکلیف بسیار بزرگی است.

سرلشکر رضایی با اشاره به اینکه دیگران با شتاب فوق العاده‌ای در حال تکمیل کردن خلل حافظه تاریخی هستند، ادامه داد: کاری که انقلاب اسلامی علیه آمریکا و اسرائیل انجام داد بسیار بی‌سابقه است. انقلاب اسلامی به دشمنان خسارت زده و ضرورت کار فرهنگی در جبهه انقلاب ظهور و بروز دارد و بازآفرینی در فرهنگ انقلاب بسیار مهم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دستاوردها و ضرورت‌های انقلاب اسلامی باید در جامعه امروز بررسی و مطالعه شود، گفت: انقلاب اسلامی ۳ رکن اصلی دارد که شامل؛ خدا، خدمت به مردم و ولایت است که خدمت به مردم وسیله تقرب الهی است و حلقه وصل بین خدا و مردم نیز ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان شاه سابق باید به آمریکا خدمت می‌شد ولی انقلاب اسلامی خدمت به مردم را اولویت خود قرار داد و انقلاب اسلامی صدایی خلاف غرب و شرق بلند کرد و ندای انقلاب اسلامی متفاوت بود. دشمن درصدد است که این سه رکن را در جامعه تضعیف کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رهبر انقلاب در همه زمینه‌های سیاست‌گذاری‌ها را ابلاغ کردند، عنوان کرد: باید این سیاست‌گذاری‌های ابلاغی اجرایی شود. امروز دشمن به‌دنبال تضعیف جایگاه نظام، رهبری و سپاه پاسداران بوده و فشارهای خارجی بر این سه رکن نظام است؛ از سوئی دشمن درصدد است که ناکارآمدی برخی مسئولان را به گردن نظام بیندازد.

سرلشکر رضایی همچنین در بخشی از سخنانش تأکید کرد: نتانیاهو و رژیم صهیونیستی توان حمله به ایران را ندارند و با کوچکترین حمله‌ای از ناحیه دشمن، ایران تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه