پلیس گیلان از جابه‌جایی بدون هماهنگی اثاثیه منزل جلوگیری می‌کند

پلیس گیلان در طرح نوروزی به منظور پیشگیری از وقوع سرقت منازل و … از جابه‌جایی بدون هماهنگی اثاثیه منزل جلوگیری می‌کند.

پلیس گیلان از جابه‌جایی بدون هماهنگی اثاثیه منزل جلوگیری می‌کند

به گزارش ۸دی نیوز، فرماندهی انتظامی استان گیلان از جابه جایی بدون هماهنگی اثاثیه منازل جلوگیری به عمل می‌آورد .

پلیس گیلان این اقدام را به منظور پیشگیری از وقوع سرقت منازل ، تحت پوشش حمل اثاثیه و جابه جایی منزل در ایام تعطیلات نوروز انجام می‌دهد.

فرماندهی انتظامی استان گیلان در اجرای وظایف محوله خود و به منظور برقراری نظم و امنیت و حفظ و حراست از جان و مال ، از شهروندان استان گیلان می‌خواهد قبل از جابه جایی و انتقال اثاثیه، کلانتری و پاسگاه های محل سکونت خود را مطلع ساخته و مجوز لازم را برای انتقال اثاثیه اخذ کنند.

باند سارقان حرفه‌ای سیم برق در سیاهکل متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل گفت: باند سارقان سیم برق با کشف ۳ هزار کیلوگرم سیم برق سرقتی در شهرستان سیاهکل استان گیلان متلاشی شد.

رمضانعلی پورقاسم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در ستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات پلیسی خود سرنخی از سارق سابقه داری به هویت (ب-ی) بدست آورده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه این متهم در تحقیقات پلیسی به چندین فقره سرقت با همدستی دو نفر به هویت (ص-ل)و (ح –ن) اعتراف کرد، بیان داشت: ماموران انتظامی این متهمان را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۳۰۰۰کیلو گرم سیم برق دو دستگاه قیچی، دوعددکنتور برق،کمربند تیر برق، میله کشف شد.

 پورقاسم با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم این شهرستان خواست، با تعامل و همکاری بیشتر از گذشته پلیس را در اجرای هرچه بهتر وظیفه و تامین امنیت مطلوب یاری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه