ترامپ: من گفتم به ۲۰ درصد معلمان اسلحه بدهید

رئیس جمهور آمریکا کوشید اظهاراتش را درباره لزوم مسلح کردن معلمان در مدارس این کشور توجیه کند.

ترامپ: من گفتم به ۲۰ درصد معلمان اسلحه بدهید

به گزارش ۸دی ، رئیس جمهور آمریکا در توئیت های امروز خود کوشید اظهاراتش را درباره لزوم مسلح کردن معلمان برای مقابله با خشونت های مسلحانه در مدارس این کشور توجیه کند.

دونالد ترامپ با انتشار پیام هایی در صفحه توئیتر خود نوشت:«من هرگز به خلاف آنچه در اخبار ساختگی سی ان ان و ان بی سی اعلام شد، نگفتم به معلمان اسلحه بدهید. آنچه گفتم این بود که امکان دادن اسلحه‌های مخفی به معلمان ماهر در استفاده از سلاح که تجربه آموزش های نظامی یا ویژه دارند، بررسی شود.

ترامپ افزود اکنون اگر یک وحشی مریض با نیات بد به مدرسه بیاید، ۲۰ درصد معلم‌ها که رقم بالایی است، می‌توانند فوراً پاسخ شلیک ها را با تیراندازی متقابل بدهند. معلمان آموزش دیده همچنین می توانند نقش بازدارنده در برابر چنین بزدلانی داشته باشند. امکانات بیشتری با هزینه ای کمتر از آنچه برای نگهبانان لازم است، فراهم می شود. مدرسه ای که در آن حمل سلاح آزاد باشد، افراد بد را جذب می‌کند.

ترامپ افزود: تاریخ نشان می دهد که تیراندازی در مدارس به طور میانگین، سه دقیقه طول می‌کشد. حدود پنج تا هشت دقیقه طول می‌کشد که پلیس و نیروهای امدادی خود را به محل جرم برسانند. معلمان و مربیان آموزش دیده و ماهر در استفاده از اسلحه، بی درنگ و پیش از آنکه پلیس سر برسد، مشکل را حل خواهند کرد. این، بازدارنده‌ای فوق العاده است!

ترامپ در پایان توئیتش نوشت: من قویاً بررسی جامع پیشینه افراد (هنگام خرید اسلحه) را با تأکید روی سلامت روانی، پیگیری می کنم. سن (خرید اسلحه) را به ۲۱ سال افزایش خواهیم داد. کنگره آماده است که بالاخره درباره این مسئله اقدام کند- امیدوارم (که این طور باشد)!

کنایه نیویورک دیلی نیوز: سکوت ترامپ در برابر ۳۰۰ میلیون قبضه سلاح در دست مردم آمریکا

ترامپ: من گفتم به ۲۰ درصد معلمان اسلحه بدهید

روزنامه آمریکایی، عکس صفحه روی جلدش را به انتقاد از سکوت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در برابر خواسته های انجمن اسلحه آمریکا اختصاص داد.

نشریه نیویورک دیلی نیوز آمریکا، امروز پنجشنبه، تصویر روی جلد خود را به موضوع سکوت ترامپ رئیس جمهور آمریکا در برابر انجمن اسلحه آمریکا اختصاص داد.

این نشریه با انتشار عکسی از دهان بسته ترامپ نوشت او درباره همه چیز، از لزوم بررسی پیشینه و سلامت روانی افراد هنگام خرید اسلحه تا نیاز به تجهیز معلمان آمریکایی به سلاح سخن گفت، «اما حتی یک کلمه از سیصد میلیون قبضه اسلحه‌ای که به خیابان‌هایمان سرازیر شده است، صحبت نکرد».

منبع: انتخاب

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه