معاون استاندار گیلان: فرمانداران از مواضع دولت حمایت کنند

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه فرمانداران باید از مواضع دولت حمایت کنند، گفت: ابتدا سیاست‌های دولت باید برای ما تبدیل به باور شود تا بتوانیم از این باورها حمایت کنیم.

معاون استاندار گیلان: فرمانداران از مواضع دولت حمایت کنند

به گزارش۸دی، به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، علی اصغر جمشیدنژاد در نشستی با فرمانداران استان بیان کرد: در برداشت های خود باید بپذیریم افراد دیگری وجود دارند که همانند ما فکر نمی‌کنند و باید برای آنها احترام قائل شویم و انصاف را در رفتار خود به عنوان کسانی که متولیان امر هستیم، رعایت کنیم.
وی با بیان اینکه در شروع هرکاری انتظار آن است تا نوع اولویت و شیوه انجام کار مورد انتظار تبیین شود، افزود: اصل وحدت فرماندهی و تعریف درست خواسته، از نکات مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
جمشیدنژاد با بیان اینکه تغییرات در جهان به صورت فشرده و پرشتاب در حال طی مسیر است، گفت: ما کشوری هستیم که در حال‌گذار بوده و احساس تغییر در آن محسوس‌تر است و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا نوع فعالیت به شکلی باشد تا این گذار، به درستی طی شود و در جهت تحقق این مهم در درجه اول نیازمند اعتمادسازی هستیم.
وی با بیان اینکه هیچ مسئولی نمی‌تواند موفق باشد مگر اعتماد متقابل میان خود و جامعه به وجود آورد، افزود: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت برای ایجاد اعتماد می‌بایست رویکرد صادقانه و سالمی داشته باشند، برای اعتماد سازی باید مردم این احساس را داشته باشند که هر آنچه از کلام، فکر، اندیشه، رفتار و اعمال مسئولان جاری می‌شود، چیزی جز صداقت نیست.
معاون استاندار گیلان ضمن تاکید بر برقراری رابطه با محبت میان مسئولان و مردم و احساس مسئولیت نسبت به تمامی افراد جامعه، بر ضرورت حمایت فرمانداران از مواضع دولت تأکید کرد و گفت: ما نماینده دولت هستیم و باید ابتدا سیاست‌های آن برای ما تبدیل به باور شود تا بتوانیم از این باورها حمایت کنیم.
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری ، استان گیلان دارای ۱۶ شهرستان، ۵۲ شهر و ۴۳ بخش، ۱۰۹ دهستان و ۲ هزار و ۵۸۳ آبادی دارای سکنه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه