دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری کلان کرده است

نماینده خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب سرمایه‌گذاری کلان کرده است، خطاب به حاضران یادآور شد: در شهرستان باید برنامه‌های مشترک داشته باشید و سمینارهای کم‌هزینه برگزار کنید.

دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری کلان کرده است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دفتر آیت‌الله رمضانی، وی در دیدار با ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: حضور در مساجد یکدیگر راه نفوذ دشمنان را می‌بندد.

وی با اشاره به روابط دیرینه عالمان این دو مذهب گفت: نگاه «تقریب» یک نگاه مهم در روایات ماست و در آیات نیز نمی‌توان آیه‌ای پیدا کرد که دلالت بر اختلاف داشته باشد.

نماینده خبرگان رهبری با برشمردن نکات مثبت وحدت بین شیعه و سنی، رضوانشهر را یکی از شهرستان‌هایی دانست که برادران اهل سنت در کنار برادران شیعه با همدلی و آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی با تاکید بر نقش ائمه جماعات و جمعه در روشنگری افکار عمومی تصریح کرد: نباید اجازه داد عده‌ای شیطنت کنند و تلاش چندین ساله این منطقه و شهرستان را به هدر دهند.

رمضانی گفت: باید جلوی کسانی که با یک نگاه ویژه می‌خواهند در منطقه جریان افراطی را پیگیری کنند، ایستاد.

وی با اشاره به اینکه جریان تکفیری خطری برای شیعه و اسلام است، پایبندی مسلمانان نسبت به محورهای مورد تاکید اسلام مانند قرآن و پیامبر اسلام را توصیه کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب، امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در دنیا اقتدار دارد.

وی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب سرمایه‌گذاری کلان کرده است، خطاب به حاضران یادآور شد: در شهرستان باید برنامه‌های مشترک داشته باشید و سمینارهای کم‌هزینه برگزار کنید.

رمضانی حضور در مساجد اهل تسنن و تشیع را موجب بسته شدن راه نفوذ دشمنان خواند و متذکر شد: همه ما شرعاً موظف هستیم در مقابل این جریان اختلاف‌افکن با برنامه‌ریزی مقابله کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه