توسعه زیرساخت های گردشگری در رودبار امری ضروری است

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان نیازمند توجه و تامین امکانات گردشگری مناسب از جمله ایجاد امکانات اقامتی است.

توسعه زیرساخت های گردشگری در رودبار امری ضروری است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، عطا الله حکیمی عصر چهارشنبه در دیدار با مدیران شهرستان رودبار خواستار توجه بیشتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ایجاد زیرساخت های گردشگری در منطقه شد.

وی همچنین شهرستان شکوفه های زیتون را از مناطق مهم گردشگری استان دانست و اظهار داشت: این منطقه با داشتن جاذبه های متنوع گردشگری از جمله جنگل های بکر، دامنه های ییلاقی، آثار تاریخی و صنایع دستی منحصر به فرد  از کانون های مهم گردشگری گیلان است.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی به بحث اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن با تحریم ها سعی داشت ملت ایران را ناامید کند ولی اقتصاد مقاومتی به رونق تولید داخلی و بی نیازی کشور از واردات بی رویه منجر می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب به معنای اقتصاد ریاضتی نیست، افزود: تحقق این رویکرد اقتصادی می تواند دشمن را که جزء ضربه زدن به اسلام و ارزش های دینی هدفی ندارد، ناامید کند.

فرماندار شهرستان رودبار نیز در این نشست گفت: شهرداران هفت شهر این شهرستان بویژه شهرهای لوشان، منجیل، رودبار و رستم آباد که درمسیر ورود و خروج مسافران و گردشگران نوروزی به گیلان هستند باید با هماهنگی سایر دستگاه های اداری مرتبط نهایت تلاش و اهتمام خود را انجام داده تا در روند خدمات رسانی نوروزی خللی ایجاد نشود.

سید محمد احمدی بر لزوم حفظ جایگاه عزاداری ام ابیها در ایام نوروز تاکید کرد و افزود: نوروز امسال که مصادف با ایام فاطمیه (س) است باید برای حفظ شان و جایگاه این ایام تلاش های ویژه ای صورت گیرد.

وی یادآورشد: رودبار در طول سال به ویژه ایام نوروز به دلیل جاذبه های طبیعی و تاریخی پذیرای مسافران نوروزی است از اینرو تمام تلاش برای ارائه خدمات هر چه بهتر به گردشگران باید انجام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه