آغاز ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان از فردا

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: ثبت‌نام در سامانه اینترنتی اسکان نوروزی از فردا جمعه ۴ اسفند شروع می‌شود و تا ۲۳ همین ماه ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان از فردا

به گزارش هشت دی،گودرز کریمی فر در این باره افزود: برای نوروز امسال ۷۰۷ پایگاه پذیرش اسکان داریم که ۳۴۵ مورد مرکز آموزشی رفاهی خانه معلم و ۱۲ هزار مورد مدرسه در قالب ۱۰۰ هزار کلاس درس است.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و کیفی‌تر ارتقای کیفیت اسکان نوروزی را در کلیه پایگاه‌ها انجام دادیم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در کنار پایگاه‌های اسکان به جهت آشنایی با فرهنگ و سنن محلی، افزایش ماندگاری سفر، بهره‌مندی از دستاوردهای قومی، محلی استان‌ها و معرفی جاذبه‌های توریستی گردشگری به عنوان یکی از اقدامات خلاقانه طرح اسکان نوروزی اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ اردوگاه فرهنگی هنری، ۲۰۷ تالار و ۱۲۸ رستوران در خانه‌های معلم و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان در راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان در قالب این پکیج رفاهی فعال بوده و ارائه خدمات خواهد داد.

کریمی فر ادامه داد: اختصاص یک شماره از نشریه ادارات کل استان‌ها با عنوان ویژه نامه طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از جمله دیگر اقداماتی است که انجام شد و در این نشریه اطلاعات پایگاه پذیرش نیز درج می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی از ۴ تا ۲۳ اسفند از طریق سامانهWWW.ESKAN.MEDU.IR انجام می‌شود، اظهار کرد: کلیه اطلاعات کلیدی مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان به تفکیک استان‌ها و شهرستان‌ها و با ذکر شاخصه‌هایی چون نوع کاربری، (تالار، اسکان رستوران)، آدرس مرکز، ظرفیت سوئیت‌ها، تعداد تخت خواب، ظرفیت رستوران و تالار در دسترس است.

به گفته کریمی فر، زمان پذیرش مسافران فرهنگی از ۲۹ اسفند آغاز و تا عصر ۱۲ فروردین ماه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه هر گونه افزایش تعرفه برای فرهنگیان در اسکان نوروزی ممنوع است گفت: نرخ اسکان نوروزی تنها ۱۰ درصد نسبت به سال قبل برای مشاغل آزاد افزایش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: تمام فرهنگیانی که در اسکان نوروزی ثبت نام کنند تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه