سرمایه‌گذازی بخش خصوصی بر پرمصرف‌ترین پوشش‌های صنعتی

پژوهشگران کشور با تولید پوشش‌های سخت کننده، محصولی را برای افزایش طول عمر سازه‌های صنعتی در حوزه‌های نفت، گاز و دریایی عرضه کردند.

سرمایه‌گذازی بخش خصوصی بر پرمصرف‌ترین پوشش‌های صنعتی

به گزارش هشت دی،علی جان‌نثاری​ عنوان مطالعات انجام شده را “ساخت سخت‌کننده مانیش برای پخت رزین‌های اپوکسی” عنوان کرد و یادآور شد: در این طرح به دانش فنی یکی از مواد پخت شوندهای رزین بر پایه اپوکسی شدیم.

وی این ماده از پر مصرف‌ترین پوشش‌های حفاظتی در صنایع دانست و ادامه داد: این ماده حفاظتی قبلا از خارج وارد می‌شد که توانستیم به فرمولاسیون آن دست یابیم که منجر به تولید این ماده در کشور می‌شود.

جان نثاری، با اشاره به کاربردهای این ماده اظهار کرد: با اعمال این ماده‌های سخت کننده به سازه‌ها موجب افزایش طول عمر مفید سازه‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی خواهد شد.

مجری طرح جلوگیری از خوردگی سازه‌های موجود در صنایع نفت، گاز و همچنین صنایع دریایی را از اهمیت این فرمولاسیون نام برد و یادآور شد: این فناوری مورد استقبال شرکت‌های تولید کننده رنگ قرار گرفت و توانستیم با امضای تفاهم‌نامه‌ای به تولید صنعتی برسانیم.

به گفته وی در این مطالعات پوشش‌هایی با کیفیت بالاتر و قیمت پایین‌تر عرضه کنند.

جان نثاری با اشاره به جزئیات تفاهم نامه سرمایه‌گذاری، گفت: دانش فنی این محصول به قیمت ۱۱ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه