فرمانده انتظامی شهرستان آستارا خبر داد

انهدام ۲ شرکت هرمی و دستگیری ۲۳ نفر در آستارا

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از شناسایی و انهدام دو شرکت هرمی و دستگیری ۲۳ نفر از اعضا و سرشبکه‌های این دو شرکت غیربومی در این شهرستان خبر داد.

انهدام ۲ شرکت هرمی و دستگیری ۲۳ نفر در آستارا

به گزارش هشت دی،سرهنگ رسول عزیزی  در آستارا از دستگیری اعضای دو شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این دو شرکت هرمی با اقدامات هوشیارانه سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری عوامل پلیس آگاهی و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا شناسایی و متلاشی شدند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا ۲۳ نفر از اعضا و سرشبکه‌های این دو شرکت هرمی دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند بیان کرد: افراد دستگیرشده غیربومی و همه مرد هستند که از مخفیگاه آن‌ها دو دستگاه لب‌تاپ و یک دستگاه تبلت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا میانگین سنی افراد دستگیرشده را بین ۲۰ تا ۳۰ سال و ۱۰ نفر از دستگیرشدگان را متعلق به یک شرکت و ۱۳ نفر دیگر را از اعضای شرکت دوم دانست و گفت: شرکت‌های هرمی علاوه بر خسارت‌های مالی، تبعات روحی و روانی  برای فرد حاضر در این گروه‌ها به همراه دارد.

عزیزی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، سرقت، خریدوفروش کالای قاچاق و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی فاسد را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه