عضو شورای اسلامی شهر رشت:

پرداخت مطالبات پایان سال کارگران شهرداری رشت در اولویت باشد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: مطالبات پایان سال کارگران شهرداری رشت باید به‌طور کامل پرداخت شود و این مهم باید در اولویت برنامه‌های شهردار رشت باشد.

پرداخت مطالبات پایان سال کارگران شهرداری رشت در اولویت باشد

به گزارش هشت دی،محمدحسن علیپور  در رشت اظهار کرد: محاسبه اضافه‌کاری کارگران شهرداری رشت به‌طور سلیقه‌ای انجام می‌شود و این مسئله موجب تضییع حقوق کارگران شده است.

وی با اشاره به اینکه جمعه کاری کارگران بخش رفت‌وروب شهرداری رشت نادیده گرفته می‌شود تصریح کرد: متأسفانه پیمانکاران برخی از مناطق شهرداری رشت نسبت به پرداخت جمعه کاری‌های کارگران شهرداری انصاف را رعایت نمی‌کنند.

علیپور با اذعان به اینکه خداوند ناظر بر اعمال همه ما است گفت: افرادی که حقوق کارگران را پایمال می‌کنند در روز قیامت باید پاسخگو باشند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر پرداخت پاداش پایان سال کارگران شهرداری رشت بیان کرد: شهردار رشت موظف است حقوق، مزایا و پاداش پایان سال کارگران شهرداری را در موعد مقرر و به‌طور کامل پرداخت کند.

علیپور با اشاره به اینکه کارگران شهرداری رشت در شرایط سخت آب و هوایی به فعالیت مشغول هستند تصریح کرد: شهردار رشت برای پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران شهرداری رشت به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا معیشت آنان با مشکل مواجه نشود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه