شهادت یکی از خادمان بقعه امامزاده ابراهیم شفت

شهید منصور جنتی در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس شهر خرمشهر با اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و به خیل شهدا پیوست.

شهادت یکی از خادمان بقعه امامزاده ابراهیم شفت

به گزارش هشت دی،شهید منصور جنتی در سال ۱۳۴۳ در خانواده‌ای مؤمن و مذهبی در روستای طالقان شهرستان شفت دیده به جهان گشود.

شهید جنتی و پدر و برادرش از متولیان و خادمان بقعه امامزاده ابراهیم شفت بودند و این خانواده بعدها به شهر فومن آمده و در این شهر زندگی کردند.

وی در یک خانواده مذهبی رشد و بیشتر اوقات خود را در مسجد گذراند و پس از سپری کردن دوران ابتدایی، پایه متوسطه را در رشته علوم انسانی گذراند.

او پس از دوران تحصیل طولی نکشید که از طرف واحد بسیج سپاه فومن به جبهه اعزام و در استان خوزستان مستقرشده و مدتی را در تیپ شهید باهنر حمیدیه اهواز به سر برد و بعد به منطقه عملیاتی خرمشهر اعزام شد و در این شهر که آن‌وقت به اشغال نیروهای بعثی درآمده بود به مبارزه پرداخت.

شهید منصور جنتی سرانجام در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس شهر خرمشهر با اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و به خیل شهدا پیوست.

فرازی از دل نوشته شهید منصور جنتی:

پروردگارا من بنده تو هستم که به گدائی درب خانه تو آمده‌ام، به‌حق مقربان درگاهت دعاهایم را مستجاب فرما.

 بار خدایا به تو توسل می‌جویم که تو بهترینی، خدایا من چه کسی رادارم جز تو که با او درد دل کنم و بتوانم راز و نیاز را با او در میان بگذارم.

 خدایا به تو پناهنده می‌شوم که تو هستی نجات‌دهنده و هدایت‌کننده، الهی از تو کمک و یاری می‌طلبم که زیرا سخت گناه‌کارم و در این آخرین لحظات جز تو پناهگاهی را ندارم که بتوانم او را بیابم و بجویم.

 معبودا، خالقا، خالصانه گردان کارهایم را تا فقط به خاطر رضای خودت باشد و دور گردان کارها و عمل‌هایی را که همراه با نفسم انجام می‌گیرد.

ای پروردگار مهربان، پس درگذر در این ساعت و این لحظه از گناهانم و از اعمال زشتم و درگذر از اعمالی که به خاطر نفس آن را انجام داده‌ام و خدایا تو را به مقربانت درگاهت سوگند که یک‌لحظه مرا به خود وا‌مگذار.

الهی، در این دشت و بیابان و در این کوه و جنگل گام‌هایم را به‌سوی تو می‌گذارم که تقاضای عاجزانه از تو برای چندمین بار از سر تقصیرات خوددارم و خدایا و معشوقا، جهادم را در راهت قرار ده و نیتم را خالص گردان.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه