مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

آغاز ثبت نام دارندگان فیش های حج تمتع تا پایان دی ۸۵

فعال گفت: دارندگان فیش های حج تا پایان دی ۸۵ می توانند از ۸ اسفند با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

آغاز ثبت نام دارندگان فیش های حج تمتع تا پایان دی ۸۵

به گزارش هشت دی،حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان  اظهار کرد: از دارندگان فیش های حج تا پایان دی ۸۵ دعوت می شود به ترتیب اولویت از روز سه شنبه، ۸ اسفند ۹۶ با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشخصات کاروان ها در سامانه مذکور به اطلاع متقاضیان رسیده است، افزود: ترتیب اولویت های فراخوان شده به همراه نشانی دفاتر خدمات زیارتی در شهرستان های هر یک از استان ها در سامانه حج تمتع و پرتال سازمان حج و زیارت استان قابل مشاهده است.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: اولویت ثبت نام با کسانی است که از ۴ بهمن ۹۶ نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه حج اقدام کرده باشند.

آغاز ثبت نام دارندگان فیش های حج تمتع تا پایان دی 85

فعال با بیان اینکه در حج تمتع گذشته ۶ کاروان از گیلان شامل ۸۲۵ زائر طی سه پرواز از رشت به مکه مکرمه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: جهت تسهیل در امر ثبت نام، متقاضیانی که نمی توانند مستقیما از طریق سامانه ثبت نام کنند، هر ۵۱ دفتر خدمات زیارتی استان آمادگی دارند تا ثبت نام زائران را انجام دهند.

وی با بیان اینکه زائران برای اعزام به حج باید دارای گذرنامه بین المللی انفرادی دارای اعتبار تا ۲۵ بهمن ۹۷ باشند، گفت: زائران در ثبت نان قطعی با انتخاب کاروان مورد نظر خود، هزینه کاروان حج را در دو مرحله پرداخت می کنند که بخش اول هزینه سفر مبلغ ۱۰ میلیون تومان است.

منبع: خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه