دبیر کارگروه رفع موانع و رونق تولید گیلان خبر داد

پرداخت تسهیلات ۶۴۰ میلیارد تومانی رونق تولید در قالب ۱۸۰۰ طرح به بخش‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری گیلان

دبیر کارگروه رفع موانع و رونق تولید گیلان از پرداخت تسهیلات ۶۴۰ میلیارد تومانی رونق تولید در قالب ۱۸۰۰ طرح به بخش‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری گیلان خبر داد.

پرداخت تسهیلات ۶۴۰ میلیارد تومانی رونق تولید در قالب ۱۸۰۰ طرح به بخش‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری گیلان

به گزارش هشت دی،فرهاد دلق‌پوش  در رشت با اشاره به تسهیلات ارائه‌شده سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در راستای رونق تولید اظهار کرد: سازمان صنعت و معدن و تجارت گیلان در قالب کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه در گردش ۱۰۵۰ میلیارد تومان به سه بخش صنعت و کشاورزی و گردشگری تسهیلات اختصاص یافته است.

وی پرداخت تسهیلات رونق تولید در گیلان را قابل‌توجه برشمرد و افزود: تاکنون بیش از ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری پرداخت‌شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از طریق سامانه بهین یاب پرداخت‌شده است و برخی از پرداخت‌ها از طریق سامانه بهین یاب ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

دبیر کارگروه رفع موانع و رونق تولید گیلان افزود: سازمان صنعت و معدن تاکنون ۴۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات رونق تولید در استان را به‌صورت مستقیم و ۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات را به‌صورت انتقالی از سال قبل پرداخت کرده است.

دلق‌پوش با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید گیلان در قالب ۱۸۰۰ طرح پرداخت‌شده گفت: گیلان به لحاظ تعداد تسهیلات رونق تولید در کشور اول و به لحاظ مبلغ تسهیلات رتبه ششم کشور را از آن خود کسب کرده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه