نرخ بیکاری در به ۱۰.۵ درصد رسید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: در حالی نرخ بیکاری استان البرز به ۱۰.۵ درصد رسیده که این امر در سطح کشور ۱۱.۹ درصد بوده است.

نرخ بیکاری در به ۱۰.۵ درصد رسید
به گزارش ۸دی زهرا عربشاهی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که عصر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: طبق ارزیابی های صورت گرفته در حالی نرخ بیکاری استان البرز در پاییز ۹۶ حدود ۱۰.۵ درصد اعلام شده که این امر در سطح کشور بالغ بر ۱۱.۹ درصد بوده است.
وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان البرز برای اولین بار از متوسط کشوری کمتر است که خوشبختانه این امر با همکاری همگانی دستگاه های اجرایی استان محقق شده است، افزود: استان البرز بیشترین کاهش بیکاری( ۳.۳ درصد) در کشور را از آن خود ساخته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز با تشریح عملکرد استان در حوزه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری، گفت: البرز در فرودین سال جاری رتبه اول، در تابستان رتبه پنجم و در پاییز امسال رتبه ۲۶ در بخش بیکاری در کشور را به خود اختصاص داده است.
عربشاهی با بیان اینکه اقدامات خوب دستگاه های اجرایی و همت همگانی این ادارات سبب شد در بخش ایجاد اشتغال جایگاه خوبی را بدست آوریم، افزود: البرز در حوزه بیکاری  با بهبود جایگاه خود نسبت به سال ۹۵ مواجه بوده است.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه