محسنی اژه ای:

رفتار مجرمان حوادث پاسداران، داعش گونه بود/ ورود دادستانی به حادثه

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اتفاقی که در خیابان پاسداران رخ داد، موضوعی است که دستگاه‌های مسئول و مردم نمی‌توانند از آن بگذرند و دادستانی به جد به این موضوع ورود می‌کند.

رفتار مجرمان حوادث پاسداران، داعش گونه بود/ ورود دادستانی به حادثه

به گزارش ۸nd، حجت الاسلام محسنی اژه ای در واکنش به حوادث اخیر خیابان پاسداران، گفت: اگر کسانی از طریق قانون شکنی مخل نظم و امنیت و آرامش مردم شوند و بخواهند با فشارهای داخل و بیرون برای مردم اضطراب و دلهره ایجاد کنند، باید به طور جد در مقابل آن ایستاد.

وی افزود: یک فردی به اتهام سرقت یا احیانا داشتن ماشین سرقتی مورد بازخواست قرار گرفته و می‌خواهند از او تحقیق کنند. عده ای به صورت قلدرمابانه و برخلاف قانون می‌خواهند خواسته خود را به کرسی نشانده و در مقابل پلیس ایستادگی کنند.

معاون اول قوه قضائیه با انتقاد از این رفتارها گفت: این افراد با الهام گرفتن از برخی جریان‌های بیرون و تحریکات شبکه ها و ماهواره های معاند و برخی افراد در داخل کشور اقداماتی انجام دادند که مردم ما شاهد بودند. بعضی از اموال و اتومبیل مردم را به آتش کشیدند، اخلال در رفت و آمد ایجاد کردند و خیلی از کاسبان را از کسب و کار باز داشتند.

وی از ورود دادستانی تهران به موضوع حوادث خیابان پاسداران خبر داد و گفت: دادستان تهران با تمام توان و امکانات وارد شده و تا به امروز هم این مسائل را دنبال کردند. به دادسرای تهران تاکید شده که با سرعت، جدیت و کمک سیستم انتظامی و اطلاعاتی در مورد همه عوامل مخل آرامش و امنیت مردم و کسانی که تخریب داشته و برای به شهادت رساندن عزیزان ما اقداماتی مشابه جریانات تکفیری و داعشی داشتند، با تمام توان وارد شده و هرچه سریع تر پرونده آن ها را تکمیل کنند.

محسنی اژه ای تصریح کرد: کسانی که در این راستا مجرم هستند هر چه زودتر باید به مجازات متناسب قانونی برسند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه