آسیب های پنهان وای فای بر بدن

پیشرفت ابزارهای تکنولوژی و فناوری از یک سو زندگی انسان را راحت تر کرده و از سویی دیگر آسیب ها و ضررهایی را به زندگی افراد وارد می کند.دانستن باید و نبایدهای سلامت کمک می کند تا افراد راه درستی برای حفظ سلامتی شان پیدا کنند.

آسیب های پنهان وای فای بر بدن

به گزارش هشت دی، پیشرفت ابزارهای تکنولوژی و فناوری از یک سو زندگی انسان را راحت تر کرده و از سویی دیگر آسیب ها و ضررهایی را به زندگی افراد وارد می کند.دانستن باید و نبایدهای سلامت کمک می کند تا افراد راه درستی برای حفظ سلامتی شان پیدا کنند.

مضرات وای‌فای:قرار گرفتن در معرض سیگنال‌های وای فای و تلفن همراه می‌تواند توسعه سلولی طبیعی را به ویژه در جنین در حال رشد دچار اختلال کند. این گروه جمعیت بیشترین حساسیت را به اثرات مضر وای فای دارند. امواج وای فای در دسته بندی میدان‌های الکترومغناطیسی ماکروویو قرار دارد و ممکن است کودکان بیش از بزرگسالان میزان بیشتری از این تشعشات را جذب کنند.

بد خوابیدن:شواهد به دست آمده نشان می‌دهد کودکانی که بد می‌خوابند دچار مشکلات رفتاری می‌شوند و البته برعکس این حالت هم صدق می‌کند.

وعده غذایی:سفیده تخم مرغ برای یک وعده غذایی دیابت پسند، بسیار مناسب است. پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ منجر به کاهش وزن و حفظ قند خون در محدوده سالم می شود. سفیده تخم مرغ بسیار کم کالری است. هر عدد سفیده تخم مرغ تنها ۱۷ کالری دارد.

آلزایمر:یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین کننده ارزش غذایی ماهی‌ها، نسبت اسید چرب امگا ۳ به امگا ۶ در آنهاست که هرچقدر این نسبت زیادتر باشد نشان از ارزش بالای غذایی آن ماهی دارد اما در تیلاپیا این نسبت بسیار کم است و در عوض میزان امگا ۶ خیلی بالاتر از امگا ۳ بوده و این امر باعث بیماری آلزایمر، التهابات روده‌ای و بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود.

آسم:متخصصان توصیه کرده اند مبتلایان به آسم برای جلوگیری از حملات آسمی دهان و بینی خود را به ویژه در هوای سرد و فصل زمستان بپوشانند.

مینای دندان :استفاده از دهانشویه‌های فلوراید یا وارنیش فلوراید توصیه می‌شود، چرا که این اقدام باعث تقویت مینای دندان در مقابل اسیدها می‌شود و روند پوسیدگی را کند می‌کند.

پنیر:پنیر سرشار از ویتامین ، مواد معدنی و پروتئین است که مصرف آن از بیماری ها ی قلبی عروقی پیش گیری می کند.

هوای سرد:تحقیقات نشان می‌دهد تغییرات فصل در دریافت کالری روزانه، ترکیب رژیم غذایی و فعالیت فیزیکی افراد موثر است و انجام ورزشهای هوازی در محیط های سرد موجب گرسنگی و تحریک اشتها می شود و جالب اینکه این پرخوری ما را چاق نمی کند، زیرا بدن به دنبال روش هایی برای گرم نگهداشتن خود است و شروع به سوزاندن چربی برای تهیه سوخت کافی می کند.

گوشت و مرغ:گوشت مرغ و پرندگان نسبت به گوشت گاو و گوسفند لطیف تر است، یعنی هضم راحت تری دارد و مواد زائد کمتری تولید می کند، هرچه پرنده جوان تر یا اصطلاحا جوجه باشد لطافت بیشتری دارد. بنابراین برای مردم عصر امروز که فعالیت بدنی نسبتا کمی دارند، مصرف گوشت پرندگان بیشتر از چرندگان توصیه می شود.

شلغم:شلغم به تقویت سلامت قلب، سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان کمک می کند.

منبع: رکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه