نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی:

جاده کلاشم به صومعه‌سرا ۶۰ درصد پیشرفت داشته است

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جاده کلاشم به صومعه‌سرا ۶۰ درصد پیشرفت داشته است گفت: بین کمربندی جدید و پل داخل بازار جمعه نیز محل احداث سد لاستیکی است تا آب کشاورزی و آشامیدنی تولمات را تأمین کند و یک تفرج‌گاه ای برای مردم ایجاد شود.

جاده کلاشم به صومعه‌سرا ۶۰ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش هشت دی، سید کاظم دل‌خوش شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری بابیان اینکه در رابطه با موضوع ورزش، دو کار خوب در این دو سال انجام‌گرفته است اظهار کرد: بودجه وزارت ورزش سالانه ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان بود و ۲۷ صدم‌ مالیات بر ارزش‌افزوده نیز برای کمک به زیرساخت‌های ورزشی و هیئت‌های مختلف اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ اختصاص‌یافته برای کمک به زیرساخت‌های ورزشی یک هزار و‌ ۴۰۰ میلیارد تومان است تصریح کرد: با این مبلغ می‌توان کل کشور را پوشش داد و در سال ۹۶ چون‌ صد درصد اعتبار تخصیص‌یافته داده نشد، وزارت ورزش نیز نتوانست همه را دریافت کند اما امسال دولت موظف شد که صد درصد اعتبار تخصیص‌یافته را پرداخت کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: هرکسی که با نظارت وزیر ورزش به ورزش کشور مبلغی را کمک کند به‌عنوان هزینه قطعی مالیاتی‌اش تلقی می‌شود.

دل‌خوش با اشاره به پروژه‌های ورزشی در حال احداث شهر صومعه‌سرا افزود: در شهر صومعه‌سرا هفت سالن ورزشی همزمان در حال ساخت است و چهار زمین ورزشی شهر آماده‌شده و زمین تختی صومعه‌سرا نیز چمن مصنوعی می‌شود، هشت سالن ورزشی در مدارس و شش سالن استاندارد یک هزار و ۳۶۰ متری نیز در حال آماده شدن است.

وی بابیان اینکه نُرم کشوری سرانه ورزشی زیر یک متر است تصریح کرد: در شهرستان صومعه‌سرا این عدد بالای یک ونیم متر است و در مورد امکانات ورزشی نیز تجهیزات غواصی آماده‌شده و تشک‌های کشتی و تاتامی، دوچرخه برای هیئت دوچرخه‌سواری، تفنگ برای سالن تیراندازی نیز مهیا شده است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه یک‌خانه بدون گاز در صومعه‌سرا وجود ندارد اظهار کرد: همه روستاها گازدار شدند و از این مسئله نه ماه می‌گذرد و در دو سال گذشته آسفالت ۱۱۷ راه روستایی انجام شد و اعتبار ۲۶ روستا نیز ابلاغ‌شده و در حال انجام است و به‌این‌ترتیب آسفالت ۸۰ درصد راه روستایی انجام می‌شود.

دل‌خوش بابیان اینکه در جاده فومن به پونل ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برنامه‌ریزی‌شده افزود: این پروژه شروع‌شده و نزدیک به ۳۰ دستگاه در حال کار هستند.

وی با اشاره به اینکه جاده کلاشم به صومعه‌سرا ۶۰ درصد پیشرفت داشته است گفت: بین کمربندی جدید و پل داخل بازار جمعه نیز محل احداث سد لاستیکی است تا آب کشاورزی و آشامیدنی تولمات را تأمین کند و یک تفرج‌گاه ای نیز برای مردم ‌شود و نیز اورژانس شیخ محله و گوراب زرمیخ نیز ساخته‌شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه