هشت دی گزارش می دهد:

اعجوبه ای به نام “دراویش گنابادی” در قرن بیست و یکم/ دم خروس شبکه های بیگانه بیرون زد

فرقه انحرافی دراویش در درگیری و حمله به نیروهای انتظامی ثابت کرد داعشی جدید می تواند لقب بگیرد، افراد این فرقه در شمال تهران و در کلانتری پاسداران به صورت وقیحانه چند مامور نیروی انتظامی و بسیجی را مظلومانه به شهادت رساندند.

اعجوبه ای به نام “دراویش گنابادی” در قرن بیست و یکم/ دم خروس شبکه های بیگانه بیرون زد

به گزارش خبرنگار ۸دی، فتنه ها برای ناامن کردن جمهوری اسلامی از طرف دشمنان به ویژه آل سعود و منافقین همچنان ادامه دارد بعد از اینکه فتنه سواستفاده از مطالبات به حق مردم و پویش ساختگی نه به حجاب اجباری کاملا شکست خورد اینک فرقه ها به جنگ جمهوری اسلامی آمده اند و منافقانه با فریاد یاعلی به جنگ فرزندان شیعه علی( ع) آمده اند، فرقه انحرافی دراویش در درگیری و حمله به نیروهای انتظامی ثابت کرد داعشی جدید می تواند لقب بگیرد، افراد این فرقه در شمال تهران و در کلانتری پاسداران به صورت وقیحانه چند مامور نیروی انتظامی و بسیجی را مظلومانه به شهادت رساندند، آشوب طلبان وابسته به دروایش، شب گذشته منطقه‌ای از تهران را به آشوب کشیدند و با کمک رسانه‌های وابسته به آل سعود و منافقین، تصویری نا امن از پایتخت ایران را به دنیا مخابره کردند.

مرور تصاویر آشوب‌های خیابان پاسداران، این سؤال را به ذهن متبادر می‌سازد که چرا نیروی انتظامی ساعت‌ها با آشوب طلبان مدارا و مماشات کرد؟ چرا با قاطعیت و صلابت، همانند مقابله با آشوب‌های دی ماه، با این اراذل برخورد نکرد؟ مشکل در کجاست؟ به نظر می‌رسد پاسخ را باید در جایی غیر از نیروی انتظامی جستجو کرد.

رضا سراج تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است دلیل مدارا با آشوب طلبان، ملاحظات سیاسی بوده و نه امنیتی، پاسخ این چرایی را باید در پیوستگی سران این فرقه از دراویش با شبکه همکار داخلی غرب جستجو کرد. پاسخ را باید در حمایت نهضت آزادی، فتنه‌گران، آمد نیوز و…از سران این فرقه جستجو نمود.

بیش از یک روز و نیم از شهادت چند جوان غیور و مظلوم نیروی انتظامی و بسیج به دست جماعت وحشی دراویش می گذرد، اما از دولتی ها خبری نیست،روحانی که بلافاصله بعد از حادثه «شارلی ابدو»در پاریس پیام تسلیت داد و بعد از خودکشی کاووس سید امامی، سه وزیر و یک معاون خود را مامور به امر یک جاسوس کرد اما ظاهرا بچه های مظلوم ناجا و بسیج به اندازه جاسوس ها و فرانسوی های توهین کننده به پیامبر اسلام برای روحانی ارزشی ندارند و نیازی به پیام و کمیته تحقیق نیست!

از وزیر اطلاعات خبری نیست و توضیح نمی دهد که چرا زیر مجموعه اش تحرکات این جماعت دیو سیرت را به موقع رصد نکرد و از آن پیشگیری نکرد! وزیر ارتباطات کجاست که  توضیح دهد چرا اجازه داده اینترنت در تمام مدت آن جنایات در آن منطقه برقرار باشد و گزارش لحظه به لحظه حوادث از شبکه های معاند و کانال های ضد انقلاب پخش شود و حیثیت انقلاب لکه دار شود! واقعا زیر ساخت های کشور باید در خدمت آبرو ریزی و جنگ روانی باشد!!؟

وزیر کشور کجاست که بگوید چرا شورای تامین بعد از اقدامات چند هفته قبل این جماعت، تصمیم قاطعی نگرفت و چرا با بروز نشانه های اولیه آشوب دیروز و دیشب، سربازان و کادر دست خالی و ممنوع از اقدام را به میدان فرستاد!؟ خطرات امنیتی در دولت امنیتی روحانی بسیار شده و پاسخگوی هیچ کدام از اعمال شان نیستند.

مساله دیگر وقاحت ضدانقلاب و برخی از سیاسیون اصلاح طلب است که مدعی روشنفکری هستند این روشنفکران که باید لقب تاریک فکر را به آنان داد از این فرقه ضاله حمایت کرده و نظام را بابت برخورد با آنان توبیخ می کنند آقایان زیباکلام و تاج زاده که فریاد روشنفکری شان گوش فلک را کر کرده است چرا از شهیدان واقعه دو شب پیش صحبت نمی کنند و از برخور مسالمت آمیز ناجا و مماشات ماموران با این فرقه ضاله صحبتی نمی کنند؟؟

کانال های معاند و شبکه های ضد انقلاب باز هم دشمنی خود با ملت ایران را ثابت کرده و از قاتلان و جانیان که قصد برهم زدن نظم عمومی و تخریب اموال مردم را داشتند و محله پاسداران را تا چندین ساعت ناامن کردند حمایت کردند. دم خروس این شبکه های معاند برای مردم نمایان شد تا مردم دیگر فریاد حق طلبی ظاهری آنان را قبول نکنند.

سوال دیگری که ذهن را آشفته می سازد این است که مگر قرار نبود تلگرام به خواسته های جمهوری اسلامی تن داده و کانال هایی که ترویج خشونت می کنند را فیلتر کند؟ چرا دوباره این اعمال تکرار شد و چند جوان بیگناه انقلابی قربانی شدند؟

شاید از دولتی که چندین نفوذی رده بالا در سطح های مختلف در آن رخنه، شناسایی و دستگیر شده اند نمی توان انتظار داشت که به این سوالات پاسخ دهد و شاید از وزیر اطلاعاتی که روزمه کارهای اطلاعاتی ندارد نمی توان توقع داشت اقدام مناسبی با این امر داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه