دستگیری ۳۰۰ نفر از آشوبگران در خیابان پاسداران/رانندگان خودروهای مرگ بین بازداشتی‌ها

سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری ۳۰۰ نفر از آشوبگران حوادث شب گذشته در پاسداران خبر داد.

دستگیری ۳۰۰ نفر از آشوبگران در خیابان پاسداران/رانندگان خودروهای مرگ بین بازداشتی‌ها

به گزارش ۸دی، سردار منتظرالمهدی، اظهار کرد: نیروی انتظامی شب گذشته در عملیاتی پس از تعیین ضرب الاجل برای آشوبگران خیابان پاسداران و پایان این ضرب الاجل در ساعت ۴ بامداد، آتش برافروخته شده توسط مخلان نظم وامنیت را خاموش و عناصر اصلی را دستگیر کرد.

سخنگوی نیروی انتظامی افزود: بیش از ۳۰۰ نفر از دراویش که در بین آنان رانندگان اتوبوس و سمندی که عده‌ای از جمله مأموران پلیس را هدف قرار دادند و همچنین ضاربان و عناصر اصلی به چشم می‌خورد، بازداشت شده‌اند.

منتظرالمهدی از مجروح شدن ۳۰ مامور پلیس در این حادثه خبر داد و گفت: متاسفانه شاهد تخریب اموال عمومی، خودروها و شیشه منازل مردم توسط اخلالگران نظم و امنیت در محل مورد نظر بودیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
وقتی بعد از اغتشاشات دی ماه برخی از مسئولان در قبال کسانی که اموال عمومی را تخریب کردند و علیه ارکان نظام شعار دادند ژست مردمداری گرفتند و گفتند پلیس بدون اسلحه میان مردم رفت و به آرامی رفتار کرد و استحاله طلبان و مدعیان اعتدال از پلیس ابراز رضایت کردند باید شاهد باشیم که نیروی انتظامی از اقدام مقتدرانه در قبال اوباش خودداری کند و نیروهایش مظلومانه شهید شوند.پلیس ناتوان نیست،مسئولان سیاست زده اجازه کار نمی دهند.مدعیان اعتدال و اصلاح دستگاههای نظارتی را ناکارآمد کرده اند و اگر بتوانند سپاه و مانند آن را در اختیار می گیرند.
در حاشیه