رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در رشت:

ولایت امیرالمؤمنین با ولایت مدبرانه حضرت فاطمه به دست شیعیان رسید/ اشرافی گری مسئولان برای انقلاب بسیار خطرناک است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به زندگی ساده امام خمینی(ره) در زمان حیات خویش گفت: تجملات و اشرافی گری که امروز مسئولان درگیر آن هستند برای اسلام بسیار خطرناک است.

ولایت امیرالمؤمنین با ولایت مدبرانه حضرت فاطمه به دست شیعیان رسید/ اشرافی گری مسئولان برای انقلاب بسیار خطرناک است

به گزارش خبرنگارهشت دی، حجت الاسلام  علی محمدی  شامگاه یکشنبه در سوگواره یاس نبوی در جوار حرم مطهر خواهر امام رضا(ع) با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)اظهار کرد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) بسیار والا است و آن چیزی ما به زبان می آوریم تنها ذره ای از آن چیزی است که پیامبر اکرم(س) و خداوند می دانند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) یک بانوی قرآنی است که خداوند آیات بسیاری در فضیلت او نازل کرده است افزود: پیامبر اکرم(ص) می فرماید زمانی که حضرت زهرا(س) در محراب عبادت قرار میگیرد ۷۰هزار فرشته بر او درود و صلوات می فرستد.

محمدی تصریح کرد: پیغمبر اکرم(ص) جملاتی را در مورد حضرت زهرا(س) از جانب خداوند به عنوان یک حقیقت و تکلیف الهی به کار برده است که در مورد هیچ کس نفرموده است.

وی با بیان اینکه اساس رضایت و غضب خداوند در جهان خشم و رضایت حضرت زهرا(س) است افزود: پیغمبر اکرم(ص) بانوی دوعالم را جگر گوشه، روح و جان خود می نامید و این در حالی است که عالم خلقت و هستی و تمام‌مخلوقات به احترام پیامبراکرم(ص) بوجود آمده است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه بالاترین امتیاز حضرت زهرا(س) عبودیت و بندگی خالص وی نسبت به خداوند است افزود: تایید خدا در آیات قرآن، سخنان پیغمبر اکرم(ص) و امیرالمومنین درباره حضرت زهرا(س) و جایگاه معنوی او اقتضا می کرد که در مباحث سیاسی و اجتماعی جامعه در زمان حیات پیامبر و پس از آن ورود کند و از حق، ولایت و امامت دفاع کند.

محمدی تصریح کرد: اگر ایثار، فداکاری و دفاع مدبرانه و حکیمانه حضرت فاطمه زهرا(س) از ولایت و امامت حضرت علی(ع) نبود امروز ولایت علی ابن ابیطالب به دست شیعه نمیرسید.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور با بیان اینکه تلاوت قرآن، نگاه متعبدانه به چهره پیامبر و انفاق در راه خداوند از محبوبترین کارهای حضرت زهرا(س) بوده است افزود: امروز ما نیز برای داشتن زندگی زهرایی و نجات یافتن از تاریکی و ظلمت دنیوی می بایست به نور قرآن پناه ببریم.

محمدی با اشاره به نقش قرآن و اطاعت از ولایت در حل مشکلات مسلمانان، درباره انفاق بیان داشت: انفاق دارای چندین بعد مالی، جانی و آبرو است که حضرت زهرا(س) در همه موارد انفاق داشته است.

وی با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب درباره مسئله ارتجاع بیان داشت: بدترین مشکل امروز ارتجاع به معنای متوقف شدن و بازگشت به عقب و جاهلیت است که یکی از نشانه های آن تجملات و زندگی اشرافی بود که برخی مسئولین درگیر آن هستند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به زندگی ساده امام خمینی(ره) در زمان حیات خویش گفت: تجملات و اشرافی گری که امروز مسئولان درگیر آن هستند برای اسلام بسیار خطرناک است.

محمدی با بیان اینکه در طول تاریخ کسانی شکست میخورند که خسته شده و از هدف خود منحرف شوند افزود: صبر، استقامت، ایمان و باور باعث پیروزی ملت ها است.

وی با بیان اینکه انقلاب در سال ۵۷ بوجود آمد و نباید در این مسیر خسته شویم ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران با وجود تبلیغات دشمن که سعی در مایوس کردن مردم دارند ادامه خواهد داشت و پایان ناپذیر است.

ریس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور با اشاره به راهپیمایی۲۲بهمن ابراز داشت: ملت ایران به راه امام(ره) و مقام معظم رهبری و شهدا ایمان دارند و پیرو ولایت و انقلاب خواهند ماند هرچند که نقص هایی وجود دارد.

محمدی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات ایام فاطمیه در داخل و خارج کشور در از جمله دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است مردم پیشقدم این انقلاب هستند و انشالله که مسئولان نیز خسته نشوند و از نفس نیافتند و اگر مسئولی خسته است در منزل بنشیند زیرا هدف ما جهانی کردن اسلام و قرآن است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه