سیروس گرجستانی در گفتگو با 8دی:

«آنام» نشان می دهد چطور تفکرات ارتجاعی تیشه به ریشه یک زندگی می‌زند/ فلاش‌بک این سریال به تنهایی یک تله فیلم عالی است

بازیگر نقش خان در سریال «آنام»، گفت: به اعتقاد من بخش فلاش‌بک سریال «آنام» یک تله فیلم عالی است و اگر به تنهایی هم پخش شود برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

«آنام» نشان می دهد چطور تفکرات ارتجاعی تیشه به ریشه یک زندگی می‌زند/ فلاش‌بک این سریال به تنهایی یک تله فیلم عالی است

سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون و یکی از نقش‌آفرینان سریال «آنام» که در حال حاضر از شبکه سه سیما در حال پخش است در گفتگو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: سریال آنام از دو بخش تشکیل شده است یک بخش آن در گذشته رخ می‌دهد و بخش دیگرش مربوط به زمان حال است.

وی افزود: ما برای ساخت بخش فلاش‌بک این سریال مدت ده روز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی که در ۱۶۵ کیلومتری تبریز قرار دارد مستقر شدیم.

 

 

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه من در قسمتی از این سریال ایفای نقش می‌کنم که گذشته را به تصویر می‌کشد، گفت: در این بخش می‌بینیم که یک پدربزرگ در چارچوب خان و خان بازی و پدرسالاری حکم‌هایی می‌دهد که منطقی و صحیح نیست.

گرجستانی افزود: حکم‌هایی که از طرف این خان که نقشش را من بازی می‌کنم صادر می‌شود تیشه به ریشه یک آینده می‌زند و به بیننده یادآوری می‌کند که چطور افکار ارتجاعی به ضرر زندگی افراد است.

 

وی ادامه داد: این نقش معتقد است پسرعمو و دخترعمو حتما باید به عقد یکدیگر در بیایند و برای زندگی دیگران تصمیم می گیرد.

گرجستانی گفت: از طرف دیگر به اعتقاد من همان بخش فلاش‌بک سریال آنام یک تله فیلم عالی است و اگر به تنهایی هم پخش شود برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه