ایران همیشه به کشورهای اسلامی به عنوان حامی کمک خواهد کرد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا آمریکا هدف خود را برای لشکر کشی به سوریه در سال های قبل دنبال کرده است و هم اکنون شرایط آن برای غرب مناسب شده، اما همه کشور هایی که در تیررس سوریه هستند در خطر خواهند بود.

ایران همیشه به کشورهای اسلامی به عنوان حامی کمک خواهد کرد

بیژن نوباوه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز در واکنش به حوادث اخیر کشور سوریه اظهار کرد: هدف آمریکا نابود کردن کشور سوریه نیست، سوریه به عنوان سنبل مقاومت در منطقه است. آمریکا با پول اعراب و برای رسیدن به  اهداف بسیار کلان خود و ایجاد امنیت برای اسرائیل  وارد این جنگ می شود.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه دولت آمریکا به بهانه حمایت از مردم سوریه وارد جنگ می شود، بیان نمود: قطعاً آمریکا  هدف خود را برای لشکر کشی به سوریه در سال های قبل دنبال کرده و هم اکنون شرایط آن برای غرب مناسب شده است.

نوباوه در مورد حمایت ایران از دولت بشار اسد تصریح کرد: ایران به عنوان حامی همیشه به کشورهای اسلامی کمک خواهد کرد. دولت سوریه به همراه ملت خود توان مقاومت و غلبه بر متجاوزین را دارد و در صورت برپایی جنگ همه کشور هایی که  در تیر رس سوریه هستند در خطر خواهند بود.

وی در پایان درباره اتهام استفاده از بمب های شیمیایی توسط دولت بر علیه مردم سوریه بیان نمود: این مسئله واقعیت ندارد بلکه رسانه های استکباری با دیدن پیشروی دولت بشار اسد در جبهه های حق علیه باطل این حرف کذب را مطرح کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه