سازمان ملل و اتحادیه اروپا سقوط هواپیمای ایرانی را تسلیت گفتند

دبیرکل سازمان ملل متحد و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی بیانیه هایی، مراتب تسلیت خود را نسبت به سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج ابراز کردند.

سازمان ملل و اتحادیه اروپا سقوط هواپیمای ایرانی را تسلیت گفتند

به گزارش هشت دی،دبیرکل سازمان ملل متحد و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی بیانیه هایی جداگانه سقوط هواپیمای مسافربری ایران و جان باختن شماری از هموطنان در این حادثه دردناک را تسلیت گفتند.

در همین راستا، «فرحان حق» سخنگوی «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای تأسف و تسلیت دبیر کل این سازمان را به مردم و دولت ایران ابلاغ کرد.

در این بیانیه آمده است: «دبیر کل از شنیدن سانحه غمناک امروز در نزدیکی یاسوج به شدت متأثر شد. ایشان مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های قربانیان و مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت.»

«کاترین ری» سخنگوی «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم جان باختن شماری از هموطنان ایرانی در این سانحه را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: «سانحه هواپیمایی امروز به جان باختن شمار زیادی منجر شد. اتحادیه اروپا در این لحظات سخت، مراتب تسلیت عمیق خود را به خانواده‌های قربانیان و بستگان آنها ابراز می‌ کند.»

گفتنی است که در سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری مسیر تهران – یاسوج که صبح یکشنبه رخ داد ۶۶ تن از هموطنان جان خود را از دست دادند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه