مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا خبر داد

معرفی ۷ متخلف مواد غذایی به مراجع قضایی آستارا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از کشف و امحاء هشت و نیم تن مواد غذایی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا هفت متخلف مواد غذایی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

معرفی ۷ متخلف مواد غذایی به مراجع قضایی آستارا

به گزارش هشت دی، به نقل از روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا، شهرام حسین‌نژادی از کشف هشت و نیم تن مواد غذایی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مقدار مواد غذایی کشف‌شده با حکم قاضی اجرای احکام دادگستری امحاء شد.

وی این میزان مواد غذایی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته را شامل انواع پفک، چیپس، خرما، لوازم‌آرایشی و بهداشتی به میزان یک‌تن و لواشک به میزان هفت و نیم تن دانست و تصریح کرد: این مقدار مواد غذایی فاسد در بازرسی‌های روزانه کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف‌ شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در این راستا هفت نفر متخلف مواد غذایی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی این شهرستان معرفی شدند بیان کرد: متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی موازین بهداشتی را رعایت کنند.

حسین‌نژادی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به آخر سال و ورود گردشگران نوروزی، بازرسی‌های بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا شدیدتر می‌شود افزود: شهروندان و گردشگران نوروزی مواد غذایی موردنیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه