فرماندار شهرستان آستارا:

نصب داربست در آستارا ممنوع است / مدیرانی که مصوبات جلسات را جدی نمی‌گیرند توبیخ می‌شوند

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه داربست زدن در این شهرستان ممنوع بوده و به‌جای داربست بهتر است از استندهای تبلیغاتی استفاده شود گفت: شهرداری‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جمع‌آوری داربست‌ها اقدام کنند، چون داربست‌ها مشکلات ایمنی و حقوقی به همراه دارند.

نصب داربست در آستارا ممنوع است / مدیرانی که مصوبات جلسات را جدی نمی‌گیرند توبیخ می‌شوند

به گزارش هشت دی،یونس رنجکش در نشست ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه دستگاه‌های عضو ستاد باید اقداماتی را در راستای جلب رضایت‌مندی عمومی انجام دهند اظهار کرد: این اقدامات نباید در حد شعار دادن باشد.

وی شهرستان آستارا را یک شهرستان گردشگر پذیر مرزی دانست و تصریح کرد: بحث‌های نظارتی باید روی مراکز خدماتی ازجمله جایگاه‌های سوخت‌رسانی، هتل‌ها، بیمارستان، مراکز درمانی و صنفی باید اعمال شود تا آسیبی متوجه گردشگران نشود.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه به دستگاه‌های عضو ستاد تا روز شنبه هفته آینده فرصت داده می‌شود تا با هماهنگی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در مسیر آستارا- اردبیل اقدام کنند افزود: مدیرانی که مصوبات جلسات این شهرستان را جدی نمی‌گیرند توبیخ کتبی می‌شوند.

رنجکش معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستارا را در قالب تورهای آستارا گردی دانست و بیان کرد: با دو تورلیدر جهت خدمات‌رسانی به گردشگران در طول تعطیلات نوروز هماهنگ شده و بیشترین مشکل تورلیدرها نبود ماشین است که امیدواریم شهرداری آستارا این مشکل را برطرف کند.

وی زمان برپایی نمایشگاه هنرهای صنایع‌دستی، گلیم، لباس و غذاهای محلی را از ۲۷ اسفندماه سال جاری تا پایان فروردین سال ۹۷ در محل نمایشگاه‌های دائمی شهرداری دانست و گفت: پیشنهاد می‌شود این نمایشگاه‌ در قالب جشنواره و همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار شود.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه داربست زدن در این شهرستان ممنوع بوده و به‌جای داربست بهتر است از استندهای تبلیغاتی استفاده شود تصریح کرد: شهرداری‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جمع‌آوری داربست‌ها اقدام کنند چون داربست‌ها مشکلات ایمنی و حقوقی به همراه دارند.

رنجکش با اشاره به اینکه گردشگران با چادر زدن در پارک‌ها، کنار سواحل، پیاده‌روها و معابر عمومی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و این اقدام آن‌ها، هیچ توجیه اقتصادی برای شهرستان ندارند افزود: به گردشگران توصیه می‌شود از چادر زدن در این‌گونه اماکن خودداری کنند در غیر این صورت جریمه می‌شوند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه