ماجرای “ایران–کنترا” سوژه یک سریال آمریکایی

در هالیوود سریال جدیدی در مورد ماجرای ایران-کنترا ساخته خواهد شد.

به گزارش ۸دی،  ماجرای “ایران کنترا”، دومین رسوایی بزرگ سیاسی تاریخ آمریکا پس از «واتر گیت» در سال های اخیر تبدیل به یکی از سوژه های روز رسانه های امریکایی تبدیل شده تا خیلی سریع ظرفیت نمایشی آن را با خوانش خودشان اشباع کنند.

تابستان گذشته فیلم «ساخت آمریکا» با این موضوع و بازی تام کروز روی پرده سینماها رفت و شنیده شد یورگوس لانتیموس کارگردان سرشناس یونانی هم قصد دارد بر مبنای این اتفاق سریالی را برای شبکه آمازون تولید کند که کالین فارل نقش اصلی آن خواهد بود.

اما این همه برنامه هالیوود برای «ایران- کنترا» نیست. به زودی قرار است سریال جدیدی با موضوع مذکور هم ساخته شود. این سریال اقتباسی از کتاب زندگی نامه خودنوشت ریک راس با نام «Freeway Rick Ross» است. این کتاب داستان ناگفته ای از ساخت امپراطوری کرک و کوکایین ریک راس در کالیفرنیا را روایت می کند که در میانه دهه هشتاد روزانه میلیون ها دلار درآمد داشت.

راس در آن مقطع نفر اول لیست تحت تعقیبان در آمریکا بود و تبدیل به یکی از چهره های تاثیر گذار در رسوایی «ایران- کنترا» شد. هنوز تاریخ پخش یا شبکه منتشر کننده این سریال مشخص نشده اما تهیه کننده آن EFO این روزها مشغول تهیه «ایرلندی» مارتین اسکورسیزی است. باید دید این سریال جدید چه زمانی وارد فاز تولید می شود.

منبع: ایران آرت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه