پیکر شهید اهل تالش پس از ۲۹ سال شناسایی شد + عکس

«رسول جلائی» گفت: پیکر مطهر شهید «ولی‌الله جعفری» پس از ۲۹ سال توسط کمیته جست‌وجو مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و از طریق آزمایش دی. ان. ای هویتش شناسایی شده است.

پیکر شهید اهل تالش پس از ۲۹ سال شناسایی شد + عکس

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار «رسول جلائی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان  اظهار داشت: پیکر شهید «ولی‌الله جعفری» از شهدای گیلانی دوران دفاع مقدس، پس از گذشت ۲۹ سال شناسایی و در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

وی افزود: این شهید والامقام سرباز لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش بود که در ۲۱ تیرماه سال ۶۷ در منطقه عملیاتی «زبیدات» بر اثر تک دشمن در سن ۱۹ سالگی به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

جلائی خاطرنشان کرد: این شهید گران‌قدر دوران جنگ تحمیلی که پس از گذشت ۲۹ سال به آغوش خانواده باز می‌گردد، اصالتا‌ً اهل بخش «حویق» از توابع شهرستان «تالش» است که مجرد بود و پدر و مادر وی نیز در قید حیات هستند.

وی گفت:‌ پیکر مطهر شهید «ولی‌الله جعفری» پس از ۲۹ سال توسط کمیته جست‌و‌جو مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح تفحص و از طریق آزمایش دی. ان.‌ای هویتش شناسایی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به جزئیات تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام اظهار داشت: پیکر مطهر شهید جعفری ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه اول اسفند‌ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در زادگاهش در بخش «حویق» شهرستان «تالش» تشییع و خاکسپاری می‌شود.

منبع: دفاع پرس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه