سرنوشت مرگبار پزشک جوان پس از ۴ ساعت جراحی موفق بیمارش

پزشک جوان که ۴ ساعت جراحی موفقی داشت با نجات جان بیمارش به سرنوش مرگباری دچار شد.

سرنوشت مرگبار پزشک جوان پس از ۴ ساعت جراحی موفق بیمارش
به گزارش ۸دی،مادر پیشانی علی را بوسید و او را راهی سفر کرد. پزشک جراح جوان می رفت، تا در یکی از شهرستان های جنوبی استان کار خود را آغاز کند .
در طول مسیر به روز فارغ التحصیلی فکر میکرد و لحظه ای که بعنوان یکی از رتبه های برتر و نخبه در جامعه جراحان معرفی شد. در آن هنگام با خودش عهد کرد ، تا میتواند در راه خدمت به بیماران تلاش نماید . به لحاظ بعد مسافت شهرستان های جنوبی تا مرکز و کمبود جراح بسیاری از بیماران ، فرصت طلایی درمان را از دست می دادند و حالا دکتر میرفت تا این خلا را پر کند.
ساعت ۲۲۰۰ شب بود . جوانی را که در اثر تصادف   دچار ضایعه شدید مغزی و نخاعی شده بود در اتاق عمل آماده جراحی نمودند . علی کار خود را شروع کرد . عمل ۴ ساعت به طول انجامید اما نتیجه آن رضایت بخش بود . عقربه های ساعت ۶ صبح را نشان می داد و دکتر می بایست جهت انجام امور اداری به مرکز استان سفر کند.
خستگی ناشی از عمل باعث سردرد وی شده بود . حدود ۳۵ کیلومتر از مسیر را طی کرده بود که با صدای مهیب بوق کامیون به خود آمد. متاسفانه پزشک جوانی که آمده بود تا ، جان بیماران تصادفی را نجات دهد به علت خواب آلودگی و انحراف به چپ با خودروی کامیونی که از مقابل می آمد برخورد و خودرویش زیر چرخ های کامیون له شد.
امروزه تصادفات بر اساس آمار موجود یکی از بالاترین علل مرگ و میر به شمار می آیند . متاسفانه استاندارد نبودن را ها و جاده ها و عدم احتیاط رانندگان در مواقع خواب آلود و خسته بودن منجر به بروز اتفاقات ناخوشایند و از دست رفتن سرمایه های عظیم انسانی و اجتماعی می شود . امید است مسافران و رانندگان با درنظر گرفتن و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از داغ دیدین خانواده ها ، از دست رفتن سرپرست خانوار و زمین گیر شدن جوانان و نوجوانان جلوگیری نمایند.

منبع: رکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه