حسنی جوریابی:

عامل روانی علت نابسامانی نرخ ارز است/دولت به ساماندهی بازار ارز ورود کند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، بر ضرورت ساماندهی بازار ارز تاکید کرد و گفت: دولت به ساماندهی بازار ارز ورود کند.

عامل روانی علت نابسامانی نرخ ارز است/دولت به ساماندهی بازار ارز ورود کند
به گزارش۸دی،  محمد صادق حسنی جوریابی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر اقتصاد، گفت: متأسفانه این روزها بازار ارز تلاطم بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده که مشکلات عدیده‌ای را برای کشور منجر شده است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این روزها وضعیت بازار ارز در هر جایی مطرح شده و مردم از آن سخن به میان می آورند، افزود: تلاطم بازار ارز دلایل متفاوتی دارد که یکی از آنها عامل روانی است.

وی با بیان اینکه باید وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از وضعیت بازار ارز به مردم ارائه کنند، تصریح کرد: برای کاهش عامل روانی بروز التهاب در بازار ارز دولت باید ورود کند.

حسنی جوریابی با تأکید بر اینکه تراز ارز در کشور ما مثبت است، گفت: با این تراز مثبت افزایش نرخ ارز منطقی نیست.

وی در تذکر دیگری به وزیر اقتصاد گفت: منطقه آزاد انزلی ۲۸ روستا دارد که فشارهای زیادی بر این روستاها وارد شده و اجازه ساخت و سازها به خاطر تعرفه بالا در آن وجود ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید دولت پاسخگو باشد و نرخ عوارض این منطقه را مشخص کند زیرا هیچ امکاناتی در اختیار مردم قرار نگرفته است./

منبع: خبرگزاری ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه