غیب‌پرور تأکید کرد

انقلابی بودن پشت سر رهبری حرکت کردن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی زنده نمی‌ماند مگر آنکه جامعه انقلابی باشد و انقلابی بودن به معنای پشت سر رهبری حرکت کردن است.

انقلابی بودن پشت سر رهبری حرکت کردن است

به گزارش۸دی،‌ سردار غلامحسین غیب‌پرور پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ده هزار شهید جامعه عشایری کشور در اهواز، اظهار کرد: جامعه عشایر علاوه بر ده هزار شهید دفاع مقدس، در دفاع از حرم نیز ده شهید تقدیم کرده است.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌توان نقش اقوام مختلف را در پیروزی و بقای انقلاب نادیده گرفت، افزود: در دفاع از اسلام و انقلاب عرب، لر، آذری، کرد، ترکمن، بلوچ و اقوام دیگر تا پای جان ایستادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اولین مدافع حریم ولایت، حضرت زهرا (س) است، عنوان کرد: اگر بخواهیم سردار شهید علی هاشمی، سردار شهید مرتضی حسین پور و ده هزار شهید جامعه عشایر کشور را معرفی کنیم، باید بگوییم که این‌ها ممتاز شاگردان مکتب حضرت زهرا (س) هستند.

وی بابیان اینکه رزمندگان هیچ‌چیز مادی نگرفتند و طلب نکردند، گفت: ما شهیدان را در رابطه با ولایت می‌شناسیم و هدف اصلی آن‌ها نیز حفظ اسلام ناب محمدی بود که همان اسلام ولایی است.

غیب‌پرور با اشاره به سختی‌ها، گرما و سرمایی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تحمل کردند، بیان کرد: کلام انقلاب اسلامی و شهدا، اعتلای دین خداست.

وی بابیان اینکه صدام به‌تنهایی در مقابل انقلاب عرض‌اندام نکرد، افزود: در سال ۱۹۹۰ که بین صدام و متحدان او اختلاف افتاد، خودشان اعتراف کردند که ۵۲ کشور به‌طور مستقیم و غیرمستقیم از صدام حمایت کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: انقلاب اسلامی زنده نمی‌ماند مگر آنکه جامعه انقلابی باشد و انقلابی بودن به معنای پشت سر رهبری حرکت کردن است.

وی بابیان اینکه امروز قوم عرب و بختیاری به شهدای خود افتخار می‌کنند، گفت: همه اقوام و نژادها درصحنه انقلاب ایستاده‌اند و به این ایستادگی افتخار می‌کنند.

 در این همایش که نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استانی و سران عشایر و قبائل حضور داشتند از خانواده سردار شهید علی هاشمی و سردار شهید مرتضی حسین پور تجلیل شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نور
این را همه بدانن امام خامنه ای الحمّدلله زبانم از کار نیفتاده؛ کسانی به عنوان نماینده‌ی رهبری از زبان رهبری حرف میزنند. خب، من خودم هنوز که الحمّدلله زبانم از کار نیفتاده؛ حرف خود من که مقدّم به حرف آنها است. آنچه من میگویم، حرف من آن است
در حاشیه