شهر نیاز به نقد دارد و باید از ظرفیت رسانه ها در خدمت به مردم استفاده کرد

شهردار رشت با بیان اینکه شهرداری رشت برای سال آینده ۵ پروژه مهم دارد تصریح کرد: شهر نیاز به نقدهای منصفانه دارد باید از ظرفیت رسانه ها در عدالت اجتماعی و خدمت به مردم استفاده کرد.

شهر نیاز به نقد دارد و باید از ظرفیت رسانه ها در خدمت به مردم استفاده کرد
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، محمد ابراهیم خلیلی در جمع خبرنگاران، ساخت شهر را نیازمند تفکر بسیجی وجهادی دانست ، گفت: شهردار نماینده تمام مردم است و باید پاسخگوی مردم باشد.
وی با بیان اینکه شهرداری رشت برای سال آینده ۵ پروژه مهم دارد تصریح کرد: شهر نیاز به نقدهای منصفانه دارد باید از ظرفیت رسانه ها در عدالت اجتماعی و خدمت به مردم استفاده کرد.
شهردار رشت با این توضیح که برای اداره کلان شهر، نیاز به تفکر کلان است در ادامه به بهره گیری از نظرات رسنه ها در توسعه شهر تاکید کرد و خاطرنشان کرد:کارگروه رسانه برای رسیدگی به مشکلات شهر تشکیل شود.
خلیلی،‌ با اشاره به ردیف  بودجه ای   ۲۳۵ میلیارد تومانی برای شهرداری ،خاطرنشان کرد: از این مقدار فقط، ۶۰میلیارد تومان تخصیص یافته است که معادل یک پنجم ردیف بودجه است.
وی با بیان اینکه شهرداری رشت بدهی‌های زیادی دارد، میزان بهره وری دراین سازمان را بسیار پائین عنوان کرد و گفت: بهبود وضعیت شهر را در گرو اعتماد مردم به مجموعه شهرداری است.
خلیلی با این توضیح که  اگر اعتماد وجود داشته باشد، شاهد حضور شهروندان هستیم  ودرنتیجه فعالیت‌ها ومنابع درآمدی شهرداری تعریف دیگری پیدا می کندبیان کرد: بارش برف کمک خوبی به جلب اعتماد مردم کرد.
شهردار رشت، تداوم بقا، ایجاد امنیت، تامین آرامش و حفظ منزلت وجایگاه انسان را ۴ رکن نیاز انسانهاعنوان کرد وگفت: برای برنامه محوری باید این ارکان مد نظر باشد.
خلیلی، با تصریح بر اینکه نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم افزود: ۱۶ شهردار در طول ۱۴ سال در رشت تغییر کرده است و برای شهری که مدت ۱۰۶ سال از تاسیس شهرداری آن می‌گذرد شایسته این تغییرات نیست.
علی بهار مست معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز دراین جلسه، ضمن تاکید بر زیبایی شهر، برای حضور مسافران،  از راه اندازی آب نماهای سطح شهر به مناسبت فرارسیدن سال نوخبرداد واظهارکرد: ۷ آب نمای زیبا وهمچنین آب نمای بوستان (پارک) شهر، بعد از ۲۰سال راه اندازی می شود.
بهارمست، با بیان اینکه ۱میلیارد تومان هزینه برای ساختن سرویس های بهداشتی جدید نیاز است، گفت: تعمیرسرویس های بهداشتی بوستان های سطح شهر و نورپردازی  ۱۷ میدان شهر ونصب مجموعه های بازی کودکان در بوستان ها، از اقداماتی است که ظرف  دو تا سه روز آینده انجام می شود.

وی به آلودگی بصری که داربست‌های موجود در شهر ایجاد می کنند اشاره کرد وافزود: از نصب این داربست ها درشهر جلوگیری می کنیم و هرچند که این اقدام، مخالفت‌ها و تنش هایی را ازجانب برخی ها منجر شد اما همه آنها را جمع آوری کرده ایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه