راه اندازی اولین همراسرا دولتی گیلان در بیمارستان رازی رشت

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان از راه اندازی اولین همراسرا دولتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با مشارکت خیرین سلامت، خبر داد.

راه اندازی اولین همراسرا دولتی گیلان در بیمارستان رازی رشت
به گزارش هشت دی به نقل از «دیارباران»، کیانوش کوچکی نژاد مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گیلان، اظهار کرد: با کمک خیرین سلامت و در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان، اولین همراسرا دولتی گیلان در بیمارستان رازی رشت، راه اندازی می شود.

وی افزود: این بخش در ۳ طبقه طراحی شده و شامل؛ واحد اطلاعات، سالن انتظار، خوابگاه، فروشگاه، نمازخانه، فروشگاه و بوفه گرم و سرد می باشد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گیلان، خاطرنشان کرد: با مشارکت خیرین تا کنون ۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال جهت احداث همراسرا در بیمارستان رازی رشت هزینه شده است. در این زمینه برای اتمام پروژه، اعتباری معادل ۶ میلیارد ریال مورد نیاز است. بدیهی است با مشارکت خیرین سلامت می توان بزودی شاهد افتتاح اولین همراسرا در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: آمار مراجعین به مراکز دولتی گیلان مبین مراجعه تعداد زیادی از بیماران شهرستانی به بیمارستان های دولتی در استان است. بنابراین با راه اندازی همرا سرا و اسکان مناسب همراهان بیماران در این بخش می توان تا حدود زیادی باعث تسلی خاطر بیماران شد.

کوچکی نژاد با اشاره به مشارکت حایز اهمیت خیرین به ویژه پزشکان در بیمارستان رازی رشت، گفت: ساخت بخش های جراحی عروق، جراحی توراکس، اتاق عمل جراحی عروق، اتاق عمل پیوند، از جمله پروژه های حایز اهمیت خیرین در بیمارستان رازی است. در این راستا، ساخت همراسرا و بخش پیوند نیز از پروژه های در دست اقدام در این مرکز می باشد.

گفتنی است؛ ظهر امروز طی مراسمی ضمن ارایه گزارش پیشرفت پروژه همراسرا، از همراهی خیرین در ساخت این بخش تقدیر شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مجمع خیرین سلامت گیلان می توانید با شماره ۰۱۳-۳۳۳۲۹۴۲۹ تماس بگیرید و یا به معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان – واحد مجمع خیرین سلامت، مراجعه نمایید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه