نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس :

اختصاص ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به ورزش/ کسب مدال‌های رنگارنگ در ورزش نیازمند حمایت مادی و معنوی است

نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اختصاص ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به ورزش را موجب توسعه آن دانست و گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ در ورزش نیازمند حمایت مادی و معنوی است.

اختصاص ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به ورزش/ کسب مدال‌های رنگارنگ در ورزش نیازمند حمایت مادی و معنوی است

به گزارش هشت دی،سید کاظم دلخوش اباتری  در رشت با اشاره به کمک‌های شایان مجلس به توسعه ورزش کشور اظهار کرد: امروزه قانون‌گذار شرایط بسیار خوبی را برای وزارت ورزش و جوانان فراهم کرده است.

وی با اشاره به افزایش تخصیص بودجه در حوزه ورزش کشور افزود: وزارت ورزش درگذشته حدود ۸۰ میلیارد تومان بودجه داشت اما امروز ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده که بالغ‌بر یک هزار و ۳۰۰ میلیون تومان هست را در اختیار وزارت ورزش قرار داده‌ایم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه علاوه بر تخصیص اعتبار بالا در حوزه ورزش، بدهکاری مالیاتی پیمانکاران و شرکت‌ها که به بخش ورزش اختصاص پیدا می‌کند را به‌عنوان هزینه قطعی تلقی کرده‌ایم تا به توسعه ورزش برسیم.

نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی کارهای بسیار خوبی در حوزه ورزش صورت داده گرچه اعتقاد بر این هست که باید در بخش ورزش بیشتر سرمایه‌گذاری شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان توسعه و حمایت از ورزش را حیاتی برشمرد و افزود: نیاز جوانان به ورزش و تخلیه انرژی‌شان در اماکن ورزشی و کسب قهرمانی‌های داخلی و خارجی برای ما بسیار مهم است.

دلخوش گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ و بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی و جهانی راهکار دارد و یکی از راهکارهای آن کمک‌های معنوی و مادی به آن‌ها است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه