سالار عقیلی:

به جوانان جهادگر کشور خدا قوت می‌گویم/ اردوی جهادی باید باعث رونق کسب و کار در روستا شود

سالار عقیلی خواننده کشورمان با اشاره به اهمیت حرکتهای جهادی در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، تخصصی شدن فعالیت های جهادی را ضروری برشمرد و عنوان کرد: حرکت جهادگران بسیجی انسان دوستانه، اخلاقی و ارزشی است و بنده به همه جهادگران خداقوت عرض می‌کنم.

به جوانان جهادگر کشور خدا قوت می‌گویم/ اردوی جهادی باید باعث رونق کسب و کار در روستا شود

به گزارش ۸دی، سالار عقیلی، خواننده کشورمان با اشاره به اهمیت حرکتهای جهادی در محرومیت زدایی از مناطق محروم، تخصصی شدن فعالیت های جهادی را ضروری برشمرد و عنوان کرد: حرکت جهادگران بسیجی انسان دوستانه، اخلاقی و ارزشی است و بنده به همه جهادگران خداقوت عرض می کنم و برای همه آنها از خداوند منان سلامتی و موفقیت را آرزومندم. به جهادگران جوان توصیه می کنم که از تجربه خدمتگزاران قدیمی استفاده کنند تا کیفیت خدمات شان به مناطق محروم و مستضعف نشین بهبود یابد.

خواننده کشورمان با بیان اینکه اردوهای جهادی نقش بسیار مهمی در فرهنگ کشور دارد و برای خدمت رسانی بهتر به مناطق محروم باید نیازهای ضروری آن منطقه شناسایی شوند، اظهارکرد: جهادگران باید در ابتدا نیازها و ضرورتها را در روستاها شناسایی کنند و ماموریت‌شان را بر اساس برنامه ریزی دقیق انجام دهند. مدیریت حرکتهای جهادی و هدایت این فعالیتهای خودجوش بسیار مهم است و مبتنی بر دانش باشد.

وی گفت: اردوهای جهادی در کنار محرومیت زدایی از روستاها باید موجب رونق اشتغال و کسب و کار شود. باید نشست و فکر کرد که چگونه می توان با حضور جوانان جهادگر در روستاها به اقتصاد ساکنان روستا کمک کرد.

سالار عقیلی با دعوت همگان برای کمک به جهادگران خاطرنشان کرد: باید با تلاش بیشتر و اتحاد به جهادگران کمک کنیم و این کمک می تواند مادی یا هم معنوی باشد. باید امکانات مورد نیاز جهادگران را فراهم کنیم و آنها را تنها نگذاریم.

منبع: سازمان بسیج سازندگی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه