یک احتمال تازه؛ قهرمانی پرسپولیس پیش از دربی!

مدت‌هاست بحث احتمال قهرمانی پرسپولیس در پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر و با پیروزی در دربی برگشت مقابل استقلال در رسانه‎ها مطرح می‎شود. البته این چیزی بود که برانکو در پایان نیم‌فصل اول از شاگردانش خواسته بود و حالا به نظر می‌رسد آنها می‌توانند خواسته سرمربی خود را برآورده کنند.

یک احتمال تازه؛ قهرمانی پرسپولیس پیش از دربی!

به گزارش ۸دی، اما با نتایجی که در هفته‌های اخیر و البته بازی امروز فولاد خوزستان و پیکان رقم خورد، حتی این احتمال وجود دارد که پرسپولیس یک هفته زودتر از هدف‌گذاری خود، قهرمانی در لیگ هفدهم را قطعی کند و به عنوان قهرمان قطعی لیگ هفدهم در دربی ۸۶ به مصاف استقلال برود.

امروز پیکان در اهواز فولاد را ۲-۱ شکست داد. با این نتیجه، حالا ذوب‌آهن، فولاد و سایپا که نزدیک‌ترین تعقیب‎کنندگان پرسپولیس هستند ۳۸ امتیازی هستند و اختلاف آنها با شاگردان برانکو ۱۶ امتیاز است. با این اختلاف و با توجه به این که تنها ۷ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده، این احتمال وجود دارد که پرسپولیس در پایان بازی بعدی خود جشن قهرمانی بگیرد. البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که نتایج دیگر مدعیان به دلخواه پرسپولیس رقم بخورد که احتمالش کم است اما غیرممکن نیست.

اگر شاگردان برانکو در بازی هفته بیست و چهارم خود در ورزشگاه آزادی استقلال خوزستان را شکست بدهند ۵۷ امتیازی می شوند و اگر تعقیب‌کننده‎های این تیم یعنی ذوب‌آهن، فولاد و سایپا در هفته بیست و چهارم مقابل حریفان خود بازنده شوند، اختلاف آنها با پرسپولیس به ۱۹ امتیاز می‌رسد و این به معنای قهرمانی قطعی پرسپولیس در پایان هفته بیست و چهارم خواهد بود. در این هفته فولاد میزبان استقلال است و این یعنی شاگردان شفر می‌توانند با پیروزی بر فولاد یکی از موانع قهرمانی پرسپولیس را از سر راه این تیم بردارند. در این هفته سایپا در رشت میهمان سپیدرود است و علی کریمی هم می‌تواند با پیروزی کردن تیمش برابر سایپا، راه قهرمانی پرسپولیس را هموارتر کند. ذوب‌آهن هم اگر مغلوب پدیده مشهد شود، همه چیز برای قهرمانی پرسپولیس در پایان هفته بیست و چهارم و در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۹۶ مهیا خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه