استاندار گیلان

رزمندگان دوران دفاع مقدس دغدغه مندان واقعی نظام هستند

استاندار گیلان گفت: صداقت و راستین بودن کلام رزمندگان دوران دفاع مقدس اثبات شده و تذکر و دغدغه آنها نسبت به هر مسئول و شخصی قابل قبول می باشد.

رزمندگان دوران دفاع مقدس دغدغه مندان واقعی نظام هستند

به گزارش ۸دی، مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در همایش فاتحان فاو با حضور فرماندهان، مسئولان، خانواده های شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم و رزمندگان عملیات والفجر۸ اظهار داشت: برگزاری اینگونه گردهمایی ها ضروری و نیاز همیشگی جامعه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هدف و رسالت همه کسانی که در دوران دفاع مقدس جان فشانی کردند دفاع از وطن بوده است گفت: سربلندی و سرافزاری شما رزمندگان که در دوران جنگ تحمیلی با شجاعت و از خودگذشتگی وارد میدان جنگ شدید باعث سرافزاری امروز شما است.

استاندار گیلان تصریح کرد: امروز کارنامه درخشان شما در دوران دفاع مقدس باعث شده است که همه ملت ایران با هر نوع سلیقه و گرایشی و با هر تعبیر و شیوه ای قدردان شما و شهدا باشند.

وی با بیان اینکه رزمندگان جنگ تحمیلی بیش از دیگران دغدغه این انقلاب را دارند افزود: صداقت و راستین بودن کلام شما در بیان مسائل و مشکلات اثبات شده و تذکر و دغدغه شما نسبت به هر مسئول و شخصی قابل قبول می باشد.

عالی ترین مقام دولت در استان تصریح کرد: شما اختیار دارید که در بیان مسائل دغدغه مندی خود را در جاهای مختلف و نسبت به اشخاص و مسئولین بروز دهید.

سالاری با اشاره به عدم صداقت و ناخالصی که در گفتار برخی افراد که ادعای دغدغه مند بودن نظام را دارند گفت: اولین چیزی که در حرارت بیش از حد رفتار برخی افراد به ظاهر نگران نظام و مملکت بنظر می رسد این است که در دوران دفاع مقدس چرا و باچه بهانه ای وارد میدان نشدند.

وی با بیان اینکه رفتار امروز چنین افرادی تردید آمیز و گاها مخاطره آفرین است افزود: استقلال، جمهوریت و آزادی امروز کشور مدیون رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: از شما رزمندگان بدلیل جان فشانی و رشادت های به موقع خود در دوران دفاع مقدس انتظار می رود هرجا از هر مقام و مسئولی که ایرادی مشاهده کردید تذکر دهید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه