همه بازیکنان پرسپولیس در لیست فصل بعد برانکو قرار گرفتند/ مسلمان هم هست

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد تمام بازیکنانی شده که در پایان فصل قراردادشان به پایان می رسد.

همه بازیکنان پرسپولیس در لیست فصل بعد برانکو قرار گرفتند/ مسلمان هم هست

به گزارش ۸دی، برانکو ایوانکوویچ روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد فهرست بازیکنان خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است.

این اظهار نظر برانکو باعث شد این شائبه به وجود بیاید برانکو برخی نفرات را نمی خواهد و به همین دلیل به باشگاه پرسپولیس لیست داده است.

در این باره کسب اطلاع کردیم برانکو خواهان تمدید قرارداد با تمامی ۱۱ بازیکنی شده است که قراردادشان تابستان سال بعد به پایان می رسد. این خبر را یکی از مقامات باشگاه پرسپولیس به نود اعلام کرد.

رادوشوویچ، خلیل زاده، انصاری، محرمی، ماهینی، ربیع خواه، کامیابی نیا، امیری، مسلمان، علوان زاده و احمدزاده نفراتی هستند که قراردادشان تابستان به پایان می رسد و شجاع خلیل زاده به عنوان اولین بازیکن چهارشنبه شب قراردادش را تمدید کرد.

گرشاسبی و پیروانی در مصاحبه های خود اعلام کرده اند همه نفراتی که در تابستان آزاد می شوند قرارداد خود را تمدید خواهند کرد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

اخبار دریافتی حاکی از آن است برخی از بازیکنان آزاد پرسپولیس خواسته هایی دارند که از نظر خودشان منطقی و متعارف است. باید دید مذاکرات به کجا خواهد انجامید و تمامی این نفرات قرارداد خود را تمدید خواهند کرد یا خیر.

قرار گرفتن همه نفرات آزاد در لیست برانکو نشان می دهد که سرمربی سرخ‌ها حتی خواهان تمدید قرارداد محسن مسلمان شده که در سه بازی اخیر نمیکت نشین بوده و بازی نکردن او برخی حواشی را به دنبال داشته است.

برخی از بازیکنان پرسپولیس به گرشاسبی اعلام کرده اند آماده تمدید قرارداد هستند اما باید تکلیف جریمه هایی که در فصل گذشته و در زمان مدیریت طاهری پس از قهرمانی اعمال شده است روشن شود.

باشگاه پرسپولیس بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بازیکنان تیم را به دلایل مختلف جریمه کرده است. این جریمه ها به دلیل عدم حضور در برنامه های مربوط به اسپانسر بوده است. اسپانسر حاضر به پرداخت بخشی از مبلغ قراردادش نشده و به خاطر عدم همکاری بازیکنان و برخی مصاحبه های آنان بدون هماهنگی باشگاه را جریمه کرده و باشگاه هم متقابلا بازیکنان را جریمه کرده است.

این در حالی است که بازیکنان تیم نسبت به این جرایم اعتراض دارند و از نظر قانونی با چند وکیل صحبت کرده و به باشگاه اعلام کرده اند طبق قانون جرایمی قابل قبول است که در کمیته انضباطی و کمیته استیناف باشگاه به تصویب رسیده و دو مرحله ای باشد، اما این روند طی نشده و به همین دلیل آنها این جرایم را نمی پذیرند و اگر لازم باشند اقدامات قانونی انجام می دهند. باشگاه هم حق را به بازیکنان داده و می داند که جریمه های اعمال شده نمی تواند قانونی تلقی شود.

گرشاسبی به بازیکنان اعلام کرده از این بابت مشکلی نیست و با هم توافق می کنیم. به نظر می رسد این جریمه ها یکی از موانع اصلی گرشاسبی برای تمدید قرارداد با ۱۰ بازیکن آزاد تیم باشد.

منبع: نود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه