فرزند شهید تازه تفحص شده گیلانی در گفتگو با 8دی:

در تولد یک سالگی ام پدرم شهید شد/ ۲۹ سال چشم به راهش بودیم

فرزند شهید تازه تفحص شده گیلان با بیان اینکه در طول این ۲۹ سال کل خانواده چشم به راه پدر بودیم، گفت: در ذهنیت ما چیزی در ارتباط با اسارت پدرم نبود و بیشتر تصور می کردیم به شهادت رسیده باشند.

در تولد یک سالگی ام پدرم شهید شد/ ۲۹ سال چشم به راهش بودیم

محمدرضا آفرین فرزند شهید تازه تفحص شده گیلانی در گفت وگو با خبرنگار هشت دی، اظهار کرد: پدرم متولد ۱۳۴۵ و جزء گروهان هنگ آبادان بود که در سال۶۶ به جبهه اعزام شد و ۲۱ تیر ماه سال ۶۷ در خوزستان به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه در طول این ۲۹ سال کل خانواده چشم به راه پدر بودیم، گفت: در ذهنیت ما چیزی در ارتباط با اسارت پدرم نبود و بیشتر تصور می کردیم به شهادت رسیده باشند.

تنها یادگار شهید علیرضا آفرین ادامه داد: در سفر آخری که پدر به جبهه میرفتن پلاک خود را نبردند به همین علت تصور می کردیم که شناسایی نشده باشند.

وی ادامه داد: حدود یک تا ۲ماه قبل از طریق آزمایشات خونی که از خانواده گرفتند از طریق آزمایش دی ان ای پدرم شناسایی شدند‌.

وی با بیان اینکه در زمان شهادت پدر دقیقا یک ساله بودم، افزود: مادر شهید آفرین در ماه مبارک رمضان فوت کرد و پدر ایشان به تازگی فوت کردند که مراسم چهلم وی سه روز قبل برگزار شد و جایشان خالی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه