فرمانده سپاه قدس گیلان:

با صبر و مقاومت انقلاب اسلامی را جهانی می کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بزودی نماز جماعت به امامت ولی فقیه در مسجد الاقصی می خوانیم گفت: با صبر، مقاومت، استقامت و حرکتی جهادی و انقلابی بزودی به اهداف خود که جهانی کردن نظام اسلامی است خواهیم رسید.

با صبر و مقاومت انقلاب اسلامی را جهانی می کنیم

به گزارش خبرنگارهشت دی، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز درهمایش فاتحان فاو با حضور فرماندهان، مسئولان، خانواده های شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم و رزمندگان عملیات والفجر با اشاره به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جان فشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس همواره ستودنی است.

وی با اشاره به همایش فاتحان فاو با حضور رزمندگان استان های شمالی کشور بیان داشت: این همایش یک اتفاق مبارک و تداعی کننده وحدت و همدلی رزمندگان شمال کشور در دوران مقدس است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز مانند گذشته می بایست گوش به امر ولی فقیه باشیم افزود: امروز باید با روحیه جهادی و انقلابی مانند زمان دوران دفاع مقدس، شرایط سعادت پیروزی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان ایجاد کنیم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه امید است بزودی نماز جماعتی به امامت ولی فقیه در مسجدالاقصی بخوانیم گفت: با صبر، مقاومت، استقامت و حرکتی جهادی و انقلابی بزودی به اهداف خود که جهانی کردن نظام اسلامی است خواهیم رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه