عضو مجمع نمایندگان گیلان تاکید کرد

دولت در مدیریت نرخ دلار چشمانش را فروبسته است/ افزایش نرخ ارز به روال فعلی صنایع و تولید کشور را ورشکست می‌کند

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان بابیان اینکه رئیس‌جمهوری در جمع راهپیمایان ۲۲بهمن باید تعهد می‌داد که تمام عزمش را برای حل مشکلات مردم به کار خواهد گرفت گفت: متأسفانه روحانی خود را درگیر حواشی کرد و حرف‌هایی زد که هیچ ربطی به ۲۲ بهمن نداشت.

دولت در مدیریت نرخ دلار چشمانش را فروبسته است/ افزایش نرخ ارز به روال فعلی صنایع و تولید کشور را ورشکست می‌کند

به گزارش هشت دی،جبار کوچکی نژاد  در رشت با اشاره به بخشی از سخنرانی رئیس‌جمهوری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن اظهار کرد: انتظار بود روحانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کند اما به‌جای تشکر حرف‌های ساختار شکنانه می‌زند.

وی بابیان اینکه روحانی باید بپذیرد که کشور با سه قوه اداره می‌شود و هماهنگی سه قوه هم شخص مقام معظم رهبری است افزود: روحانی در مسئله فراخواندن مردم به همه‌پرسی یا جایگاه خود را تشخیص نداده و یا می‌خواهد در وقت حل مشکلات مردم خود را به حواشی مشغول کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روحانی باید در سخنرانی روز ۲۲ بهمن از مردم عذرخواهی می‌کرد گفت: رئیس‌جمهوری باید به مردم تعهد می‌داد که تمام عزمش را برای حل مشکلات مردم به کار خواهد گرفت اما متأسفانه خود را درگیر حواشی کرد و حرف‌هایی زد که هیچ ربطی به ۲۲ بهمن نداشت.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به افزایش روزافزون قیمت ارز بیان کرد: دولت افزایش قیمت دلار را یا نمی‌بیند و یا ناظر برافزایش قیمت دلار هست و در مدیریت آن چشمان خود را فروبسته است.

وی افزود: دلار به پنج هزار تومان رسیده است اما دولت افزایش قیمت آن را حباب می‌داند و انتظار هم دارد به‌زودی بترکد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه افزایش نرخ ارز تولید و صنعت کشور را تهدید می‌کند گفت: افزایش قیمت دلار در بازار به‌شدت همه بخش‌های تولیدی و صنعتی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: اگر قیمت دلار به همین روال افزایش پیدا کند و یا حداقل به همین قیمت ثابت بماند به‌زودی باید شاهد ورشکستگی صنایع و بخش‌های تولید در کشور باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: دولت به‌جای اینکه خطای خود را بپذیرید و از بخش‌های مختلف اجرایی و سایر نهادها برای حل مشکلات اقتصادی ازجمله مدیریت نرخ ارز کمک بگیرد سعی در لاپوشانی کردن آن دارد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه