آمادگی ارتش سوریه برای آغاز مرحله سوم عملیات آزادسازی منطقه «القلمون»

یک منبع میدانی در ارتش سوریه از آمادگی نیروهای مسلح و ارتش سوریه برای آغاز مرحله سوم عملیات‌های خود در منطقه «القلمون» خبر داد.

آمادگی ارتش سوریه برای آغاز مرحله سوم عملیات آزادسازی منطقه «القلمون»

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ازفارس، نیروهای مسلح و ارتش سوریه خود را برای آغاز دور جدید و در واقع مرحله سوم عملیات‌های خود در منطقه «القلون» در ریف دمشق واقع در جنوب سوریه آغاز می‌کنند.

براساس گزارش‌های رسیده، در این راستا یگان‌های ارتش سوریه حرکت خود به سمت تپه‌های اطراف و همجوار شهرک «فلیطه» در نزدیکی شهرک «عرسال» در نزدیکی مرزهای لبنان را آغاز کرده‌اند.

در این ارتباط یک منبع میدانی سوری در ارتش این کشور گفت که ارتش عملیات‌های خود را در تمام مناطقی که گروه‌های تروریستی مسلح در آنجا حضور دارند، براساس برنامه‌ها و نقشه‌های ریخته شده، انجام خواهد داد.

این منبع آگاه سوری در این خصوص توضیح داد که عملیات‌ آتی ارتش سوریه بر شهرک «رنکوس»، در جنوب شهر یبرود و دو شهرک «فلیطه» و «راس المعره» در شمال غربی این شهر متمرکز خواهد بود که تروریست‌های فراری به آنها رو آورده و در آنجا مستقر شده‌اد.

وی تاکید کرد: این ۳ شهرک آخرین مناطقی است که تروریست‌ها در آنجا حضور دارند و با آزادسازی و پاکسازی آنها منطقه القلمون از لوث وجود این عناصر پاکسازی خواهد شد.

این منبع میدانی سوری خاطر نشان کرد:‌ هدف نهایی این عملیات تامین کامل امنیت منطقه مرزی سوریه و لبنان و بستن تمام گذرگاه‌هایی است که گروه‌های تروریستی و عناصر مسلح فعال در سوریه از آنها به عنوان راه‌های امدادی و کمک رسانی برای خود در لبنان مورد استفاده قرار می‌دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه