مشاور فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای تخریبچی:

موفقیت های کشور به برکت خون شهداست/ مشکل امروز ما عدم توانایی و ایمان برخی آقایان در داخل است

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: ما مشکلی در دنیا برای مقابله با شیاطین جهانی نخواهیم داشت و تنها مشکل امروز ما برخی از آقایان در داخل کشور هستند که به توانایی داخلی، ایمان، باورهای عاشورایی و وعده های خداوند اعتقاد ندارند.

موفقیت های کشور به برکت خون شهداست/ مشکل امروز ما عدم توانایی و ایمان برخی آقایان در داخل است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار سرتیپ کمیل کهنسال عصر امروز در چهاردهمین یادواره شهدای تخریبچی استان گیلان درباره افتخارات لشگر ۱۶قدس گیلان، اظهار کرد: لشکر ۱۶ قدس گیلان در عملیات های مختلف از جمله عملیات نبل و الزهرا پیروزی های بزرگی بدست آورند و شهدای بزرگواری مانند شهید علیرضا نظری و بابک نوری را به انقلاب و اسلام تقدیم کرده است.

وی با اشاره به ۸ هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه افتخار آفرینی گیلان در دوران دفاع مقدس و در دوران حاضر شناسنامه و سند عاشورایی ملت ایران و مردم گیلان است، گفت: تاریخ دفاع مقدس سرشار از آموزه هایی است که کل بشریت می تواند از آن درس بگیرد.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملکرد رزمندگان مانند نماز خواندن است که اگر بخواهد تأثیر داشته باشد می بایست روزانه تکرار شود، افزود: دشمنان در تلاشند که افتخارآفرینی و فداکاری شهدا را فراموش کنند تا دشمن از این رخنه آثار و فرهنگ‌خود را در بین مردم دیکته کند.

کهنسال با اشاره به برگزاری مراسم شهدا که باعث انتقال و تکرار آثار جهاد و شهادت بین مردم و انتقال به نسل های دیگر می شود، افزود: شهدا در گفته های خود خالصانه و صادقانه عمل کردند و هم ادعا داشتند و هم به ادعای خود جامه عمل پوشانند.

وی با بیان اینکه مردم در مقابل اغتشاشات اخیر به شهدا اقتدا کردند با بیان اینکه واحدهای تخریب، اطلاعات عملیات بیشترین شهدا را تقدیم کردند، گفت: از بین هزار نیروی تخریبچی کمتر از ۵۰ نفر انتخاب می شدند که مهمترین ویژگی های آنها شهادت طلب بودن است.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به ۱۱۱ شهید تخریبچی استان گیلان، بیان کرد: در هر نقطه از این مملکت موفقیت، افتخاری که وجود دارد از برکت خون شهدا است.

کهنسال با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: امروز بر خلاف تصور تمام جهان، عراق تحت تأثیر و تبعیت جمهوری اسلامی ایران است و در سوریه نیز جبهه سوریه جبهه انقلاب اسلامی ایران است.

مشاور فرمانده کل سپاه‌ تصریح کرد: عراق در دوران جنگ تحمیلی از تمام دنیا پول، نیرو و مهمات دریافت می کرد ولی در نهایت جمهوری اسلامی ایران با تمام کمبودها امکانات و تحریم ها تبدیل به قدرت منطقه شده است.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که راه قدس از کربلا می گذرد، بیان کرد: پس از فتح بوکمال اولین گروه که برای زیارت عتبات رفتند رزمندگان لشگر بودند که از راه زمینی و مسیری از راه را پیاده از بوکمال به عراق رفتند.

کهنسال با بیان اینکه اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، افزود: جمهوری اسلامی با برکت خون شهدای تخریب، دفاع مقدس و مدافعین حرم تبدیل به قدرت جهان شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: ما مشکلی در دنیا برای مقابله با شیاطین جهانی نخواهیم داشت و تنها مشکل امروز ما برخی از آقایان در داخل کشور هستند که به توانایی داخلی، ایمان، باورهای عاشورایی و وعده های خداوند اعتقاد ندارند.

وی در انتها افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون می بایست فلسطین و بسیاری از سنگرهای جهانی را فتح می کرد ولی به جای الگو گیری از شهدا و منش آنها فکر و نگاه ما جاهای دیگر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه