استاندار گیلان:

مصرانه بر استفاده از نیروهای جوان و بانوان پافشاری خواهم کرد/ در انتصابات به کسی سرویس شخصی نمی دهیم

استاندار گیلان با تاکید بر استفاده از مدیران و نیروهای جوان و استفاده از ظرفیت بانوان، گفت: به کسی که به جوانان اعتماد نداشته باشد اعتماد ندارم و مصرانه بر اجرای بخشنامه استفاده از نیروهای جوان و بانوان پافشاری خواهم کرد.

مصرانه بر استفاده از نیروهای جوان و بانوان پافشاری خواهم کرد/ در انتصابات به کسی سرویس شخصی نمی دهیم

به گزارش خبرنگار ۸دی، مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه شورای اداری گیلان و تکریم و معارفه معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به حضور پررنگ و به موقع مردم برای ابراز وحدت در راهپیمایی۲۲بهمن، اظهار کرد: ما در قبال چنین مردمی موظفیم که در رفع نیاز و توقعات آنها گام های اساسی و مدبرانه ای را برداریم.

وی با بیان اینکه مردم انقلاب خود را با شعار آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی تعریف کردند، گفت: استقلال در جامعه تحقق یافته است و آزادی سیاسی که منجر به نقش مردم در تعیین سرنوشت آنها شده است در طول انتخابات و سرنوشت مردم در قالب جمهوریت و حاکمیت در دست مردم است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم انقلاب و نظام را از آن خود می دانند و اسلامیت نظام با اکثریت مسلمان بودن مردم حاصل شده است، افزود: ما به عنوان کارگزاران مردم باید گام های جدی در جهت توقع آنها در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برداریم.

سالاری با اشاره به کارگروهایی در جهت اشتغالزایی، بیان کرد: در بحث اشتغال زایی کارگروهایی تشکیل شده است و نیازمند به مشارکت همه اصناف و اقشار داریم.

وی افزود: مردم نباید این کارگروه ها را صرفا دولتی تلقی کنند بلکه با مشارکت می توانند موحب گام های موثرتری شوند.

**در بخش بوم گردی بنیاد مسکن باید به حرکت خود شتاب دهد

عالی ترین مقام دولت در گیلان با بیان اینکه اولویت اول ما در بخش گردشگری و سپس کشاورزی است، افزود: در بخش بوم گردی بنیاد مسکن می بایست به حرکت خود شتاب بدهد و طی تاکید رئیس جمهور می بایست تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان سال برای ایجاد اشتغال روستایی جذب شود.

وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی استان گیلان که برای این استان فرصت محسوب می شود، گفت: استان گیلان به لحاظ منابع طبیعی به ویژه در حوزه گردشگری و جنگل ثروتمند و بدون کمبود محسوب می شود.

استاندار گیلان درباره وضعیت تنظیم بازار آخر سال، خاطر نشان کرد: اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن باید بصورت جدی تر امور را بررسی و پیگیری کنند تا در پایان سال مشکلی برای ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود.

عالی ترین مقام دولت در گیلان‌ با اشاره به مراسم تکریم معارفه معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی، بیان کرد: تا زمانی که امنیت در استان حاکم است میزان زحماتی که بدون اطلاع رسانی انجام می شود دیده نمی شود ولی در مواقع بحران و حساس پی به اهمیت این بخش برده می شود.

وی با اشاره به سابقه علی اصغر جمشیدنژاد در کرمانشاه، ایلام و سیستان بلوچستان ابراز کرد: جمشیدنژاد با در دست گرفتن امور در بخش مورد نظر و کمتر دخالت دادن من در حوزه سیاسی می تواند شرایطی ایجاد کند که من در حوزه های اقتصادی بیشتر وقت گذاشته و به مردم خدمت کنم.

**به کسی که به جوانان اعتماد نداشته باشد اعتماد ندارم

استاندارگیلان با تاکید بر استفاده از مدیران و نیروهای جوان و استفاده از ظرفیت بانوان، گفت: به کسی که به جوانان اعتماد نداشته باشد اعتماد ندارم و مصرانه بر اجرای بخشنامه استفاده از نیروهای جوان و بانوان پافشاری خواهم کرد.

سالاری با بیان اینکه دولت روحانی در دور دوم برای بهتر شدن امور نیاز به همت بیشتری دارد، بیان کرد: تغییرات در دستگاه ها نیاز به انتصاب افرادی داریم که دارای معیاری ماننند قبول داشتن کلیات دولت و خدمتگزاری برای مردم است.

وی تصریح کرد: ما در انتخاب و انتصاب افراد به کسی سرویس شخصی نمی دهیم و از کسی سروبس شخصی نمی خواهیم و بدون در نظر گرفتن منافع شخصی در جهت خدمت به مردم عمل خواهیم کرد.

به گزارش ۸دی در این جلسه با قدردانی از محمد احمدی پور معاون سابق سیاسی امنیتی، علی اصغر جمشیدنژاد به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
انتصاب جوانان در رده های مدیریتی امر پسندیده ای است و علی القائده افراد باید نظام جمهوری اسلامی و مشی اصولی دولت فعلی را قبول داشته باشند اما حتما بکارگیری کسانی که در فتنه88عامل فتنه گران بودند و یا در نقش پیاده نظام جریان فتنه علیه موجودیت نظام گام برداشته اند نادرست است.کسانی که روزی در جهت سقوط نظام حرکت کرده اند قائدتا نمی توانند در پست های دولتی و حاکمیتی قرار گیرند.
ناشناس
خیلی بلدی شما عملکردتون هم که مشخصه بی اختیار
در حاشیه