اعتراف سرکرده منافقین به نقش این گروهک در ناآرامی های اخیر

سرکرده گروه تروریستی منافقین، اذعان کرد که شبکه‌های این گروهک خط هدایت آشوب‌های اخیر در ایران را هدایت کرده‌اند.

اعتراف سرکرده منافقین به نقش این گروهک در ناآرامی های اخیر

به گزارش هشت دی،«مریم رجوی» سرکرده گروهک «سازمان مجاهدین خلق» معروف به «منافقین»‌ در گفت‌وگو با یک روزنامه سعودی اذعان کرد که عناصر این گروهک در آشوب‌های اخیر در ایران نقش داشته‌اند.

اذعان به نقش منافقین در آشوب‌های دی‌ماه

رجوی در پاسخ به سوال روزنامه «عکاظ» مبنی بر اینکه «تماس تلفنی روحانی با رئیس جمهور فرانسه» برای منع فعالیت منافقین در پاریس چه معنایی دارد، گفت، «درخواست حسن روحانی رئیس جمهور… [ایران] از رئیس جمهور فرانسه برای منع فعالیت قانونی… [منافقین در پاریس] معنایی روشن دارد. این درخواست چند روز پس از آغاز … [=اغتشاشات] در ۱۴۲ شهر ایران آغاز شد؛ … [سران ایران] از نقش شبکه‌های [منافقین] در برگزاری و هدایت … [=اغتشاشات] بیمناک بودند».

رجوی در ادامه صراحتا اذعان کرد که اغتشاشاتی که در دی‌ماه در ایران رخ داد، محصول کار «منافقین» بود. او گفت: «طبیعتاً، آنچه در ایران رخ می‌دهد، کار شبکه‌های مجاهدین خلق در شهرهای مختلف است و ارتباطی با فعالیت سیاسی [سازمان منافقین] در سطح بین‌الملل ندارد، از جمله در فرانسه».

سرکرده فعلی منافقین همچنین به تشکیل لابی‌های متعدد در کشورهای غربی برای کار علیه ایران اشاره کرد و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه، سازمان منافقین تلاش می‌کند اقدامات رژیم ایران را فاش کند اما کشورهای غربی از جمله آمریکا (با عملکردشان) وضع کنونی در ایران را تحکیم می‌کنند، و بهترین کار چیست، گفت که سازمان منافقین چندین جبهه و تشکل از نمایندگان پارلمانی و فعالان حقوق بشری علیه ایران تشکیل داده است.

اذعان به حمایت برخی مسئولان غربی از منافقین

رجوی گفت:‌ ما تلاش کرده‌ایم جبهه‌ای از نمایندگان پارلمان و مدافعان حقوق بشر و سیاستمداران مخالف… تشکیل بدهیم. این تلاش موفق بوده است. مثلا ۱۷ کمیته حمایت از…  [= منافقین] تشکیل شده که در پارلمان‌های مختلف کشورهای غربی فعالیت می‌کند. بیشتر پارلمان‌های غربی حرکت رسمی ما را تأیید کرده کرده‌اند. در فرانسه، ۱۴ هزار شهردار که مردم این کشور انتخابشان می‌کنند، از ما حمایت می‌کنند؛ … [=سازمان منافقین] فعالیت ثابت در نهادهای [وابسته به] سازمان ملل در محکومیت نقش حقوق بشر دارد و ما دستاوردهای بزرگی داشته‌ایم».

سرکرده سازمان منافقین ادامه داد که «سلسله فعالیت‌های دیگری هم هست مثل تحصن و تجمعات اقلیت ایرانی در کشورهای غربی جهت جلب توجه مردم. از زمان انتفاضه [آشوب] اخیر در ایران، [سازمان منافقین] طی هفته‌های گذشته حدود ۲۰۰ تظاهرات و تجمع‌های اعتراضی در شهرهای اروپایی و آمریکایی برگزار کرده است».

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه