نماینده مردم رشت بیان کرد

لزوم تأمین نیروی انسانی موردنیاز کارخانه و شرکت‌ها از مؤسسات کاریابی/ مؤسسات کاریابی رابطی بسیار خوب بین متقاضیان کار و مراکز عرضه آن هستند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی مؤسسات کاریابی را رابطی مطلوب بین متقاضیان کار و مراکز عرضه آن برشمرد و خواستار تأمین نیروی موردنیاز کارخانه و شرکت‌ها از افراد ثبت‌نام‌شده در مؤسسات کاریابی شد.

لزوم تأمین نیروی انسانی موردنیاز کارخانه و شرکت‌ها از مؤسسات کاریابی/ مؤسسات کاریابی رابطی بسیار خوب بین متقاضیان کار و مراکز عرضه آن هستند

به گزارش هشت دی،محمدصادق حسنی در رشت، با اشاره به اینکه وجود مؤسسات کاریابی در کشور از ضروریات فعلی جامعه است اظهار کرد: برای اینکه فرایند جذب نیرو در مسیر درستی حرکت کند مؤسسات کاریابی از ملزومات هستند.

وی افزود: برخی از مؤسسات کاریابی هستند که بنا بر دلایل مختلف در مسیر و فرایند جذب خللی را ایجاد می‌کنند و حسابشان از هدف اصلی مؤسسات کاریابی جدا است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به‌ضرورت انسجام و نظم‌بخشی در مؤسسات کاریابی تاکید کرد و گفت: اگر در مؤسسات کاریابی نظم‌بخشی لحاظ شود محیطی بسیار خوبی را در کشور ایجاد خواهد کرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت مؤسسات کاریابی را رابط بین افراد جویای کار و مراکز عرضه کار نام برد و افزود: با توجه به حجم عظیمی از بیکاران در جامعه حتماً باید یک کانالی باشد که متقاضیان کار را به مراکز نیازمند نیروی کار معرفی کند.

حسنی با اشاره به اینکه مؤسسات کاریابی در حال حاضر اهرم و وسیله‌ای هستند که تمام ظرفیت‌های نیروی کار موجود را شناسایی کرده‌اند و به بازار کار معرفی می‌کنند تصریح کرد: شرکت‌ها و کارخانه‌های نیازمند کارگر و یا نیازمند نیروی کارگر لازم هست از مؤسسات کاریابی کمک بگیرند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مؤسسات کاریابی بانک اطلاعاتی افراد جویای کارند خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی اطلاعات افراد جویای کار در مؤسسات کاریابی موجود است و می‌توان گفت مؤسسات کاریابی نیاز اساسی در کشور هستند.

وی به‌ضرورت توجه بیشتر کارخانه‌ها و شرکت‌ها به مؤسسات کاریابی و تأمین نیروی موردنیازشان از افراد جویای کار مؤسسات تاکید کرد و گفت: آمار بیکاران، تجارب و شرایط کار یک شخص بیکار و جویای کار در اختیار مؤسسات کاریابی هست که بهترین معرف برای شرکت‌ها و کارخانه‌ها هستند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه