رئیسی: ۲۲ بهمن جای سخنان جناحی و انتخاباتی نبود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: پاسخ متناسب به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که علیرغم گله‌مندی‌های به‌حق آنان از مشکلات انجام شد، دمیدن در آتش تفرقه و بیان سخنان جناحی و انتخاباتی نبوده و نیست.

رئیسی: ۲۲ بهمن جای سخنان جناحی و انتخاباتی نبود

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون اظهار داشت: حضور حماسی وحدت‌آفرین و بی‌سابقه مردم ایران در جشن ملی ۲۲ بهمن امسال، چند پیام مهم داشت، اول نه به مداخله و طمع‌ورزی خارجی، دوم نه به یأس آفرینی و ناامیدی و سوم نه به کشمکش‌های سیاسی و تفرقه افکنی‌های داخلی.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم به فراخوان “همه خواهند آمد” که رهبر حکیم انقلاب سردادند، پرشورتر و مستحکم‌تر از همیشه به صحنه آمدند و فریاد زدند که این لشکر عظیم به عشق رهبر آمده است.

رئیسی افزود: ۲۲ بهمن روز وفاداری ملت به انقلاب اسلامی بود و امروز که بار دیگر حجت بر مسئولان تمام شده، نوبت ما مسئولان است که برای گره‌گشایی از معیشت مردم، مبارزه با فساد و هدایت کشور به سوی قله‌های پیشرفت، اقدام انقلابی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پاسخ متناسب به حضور پرشور مردم که علیرغم گله‌مندی‌های به‌حق آنان از مشکلات انجام شد، دمیدن در آتش تفرقه و بیان سخنان جناحی و انتخاباتی نبوده و نیست. قدرشناسی از این حضور پرشور، در گرو مبارزه بی‌امان با فقر و فساد و تبعیض است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: امروز، روز امید‌آفرینی است، اما نه فقط با حرف‌زدن، بلکه با کار عالمانه و مجاهدانه برای ساختن آینده ایران اسلامی.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
تالیبرال های داخلی منزوی نشوند،این گونه سخنان هست؛ تامردم را ازلیبرالهای داخلی نگیریم،این گونه سخنان هست؛ تا حق و باطل باهم مخلوط باشد،وقابل تمیزازهم نباشد،که باطل زده شود و حق برجسته شود،این گونه سخنان هست؛ راه کارهم؛ روشنگری ست، روشنگری ست، روشنگری ست،
در حاشیه