گزارش لیگ یک؛ برد ملوان در دربی شمال

به گزارش ۸دی،  هفته بیست و سوم لیگ یک با چهار بازی مهم به پایان رسید. دومین باخت پیاپی نساجی و شکست نفت مسجدسلیمان از نتایج جالب و مهم بازی‎های امروز بود. راه آهن ۰-۴ بادران بازی با راه‌آهن قعرنشین بهترین فرصت برای شاگردان محمد ربیعی بود تا فاصله خود را با صدر جدول کم کنند. […]

گزارش لیگ یک؛ برد ملوان در دربی شمال

به گزارش ۸دی،  هفته بیست و سوم لیگ یک با چهار بازی مهم به پایان رسید. دومین باخت پیاپی نساجی و شکست نفت مسجدسلیمان از نتایج جالب و مهم بازی‎های امروز بود.

راه آهن ۰-۴ بادران
بازی با راه‌آهن قعرنشین بهترین فرصت برای شاگردان محمد ربیعی بود تا فاصله خود را با صدر جدول کم کنند. آنها امروز با نتیجه ۴-۰ بر راه‌آهن غلبه کردند و ۴۳ امتیازی شدند. حالا فاصله این تیم با نفت مسجدسلیمان به ۳ امتیاز رسیده و به این ترتیب رقابت برای قهرمانی در لیگ یک در هفته‌های آینده جذاب‌‎تر و حساس‌تر از قبل دنبال خواهد شد.

خونه به خونه ۱-۰ نفت مسجدسلیمان
پس از پیروزی در دربی مازندران، امروز شاگردان دراگان اسکوچیچ دست به کاری بزرگ زدند و تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان را با گل دقیقه ۸۶ مجتبی رمضانی شکست دادند. این پیروزی خونه‎به‌خونه را ۴۲ امتیازی کرد و حالا آنها با نفت ۴ امتیاز و با بادران فقط یک امتیاز اختلاف دارند.

ملوان ۳-۰ نساجی مازندران
دومین باخت پیاپی نساجی در برابر ملوان رقم خورد. شاگردان مهابادی، زخم‌خورده از شکست در دربی مازندران به انزلی رفتند اما نتیه چیزی جز یک شکست سنگین و شوک‌آور نبود. آنها مقابل مربی سابق خود یعنی نادر دست‌نشان حرفی برای گفتن نداشتند و با این باخت، کمی از رقابت برای صعود به لیگ برتر عقب ماندند.

گل‌گهر سیرجان ۵-۱ صبای قم
صبای قم که هفته گذشته در یک بازی خانگی ۴-۳ مغلوب ایرانجوان بوشهر شده بود امروز در سیرجان ۵-۱ مغلوب گل‌گهر شد. با این باخت صبا یازده امتیازی باقی ماند و فاصله‌اش با تیم بالایی خود یعنی ایرانجوان بوشهر به ده امتیاز رسید.

در مسابقات روزگذشته برق جدید شیراز در ادامه روند بد خود ۱-۰ مغلوب مهمانش مس کرمان شد. مس رفسنجان میزبان خود شهرداری تبریز را ۲-۱ شکست داد. آلومینیوم اراک در یک بازی خانگی با ماشین‌سازی تبریز به تساوی ۲-۲ رسید و ایرانجوان ۱-۰ بازی را به میزبانش فجر سپاسی واگذار کرد. بازی امروز تیم‌های شهرداری ماهشهر و اکسین البرز هم به تعویق افتاد.
جدول رده بندی
۱-نفت مسجدسلیمان ۴۶امتیاز
۲-بادران ۴۳امتیاز
۳-خونه به خونه ۴۳امتیاز
۴-فجر سپاسی ۳۹ امتیاز
۵-نساجی مازندران ۳۹ امتیاز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه