وقوع ۲ تصادف در پایتخت با ۷ مصدوم

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از وقوع ۲ تصادف منجر به مصدومیت در خیابان های تهران خبر داد و گفت: در این ۲ تصادف ۷ نفر دچار مصدومیت شدند.

وقوع ۲ تصادف در پایتخت با ۷ مصدوم

به گزارش ۸دی،محمد کرم درآبادی عصر سه شنبه در گفت و گیی افزود: صبح امروز حادثه تصادف ۲ دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه کردستان به سامانه ۱۱۵ اعلام و بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه ۳ مرد ۳۴، ۵۰ و ۸۵ ساله به همراه یک خانم ۳۴ ساله از سرنشینان این ۲ خودرو سواری دچار مصدومیت شدند که تکنسین های اورژانس ۳ نفر از مصدومان را به بیمارستان شریعتی منتقل کردند و یکی از مصدومان از انتقال به بیمارستان خودداری کرد.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در ادامه از دومین سانحه رانندگی امروز (سه شنبه) این بار در منطقه دربند خبر داد و گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت منجر به مصدومیت ۳ نفر شد.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه نیز تکنسین های اورژانس تکنیسینهای اورژانس ۳ پسر جوان را بدلیل مصدومیت به بیمارستان شهدای تجریش منتقل کردند.
درآبادی علت این ۲ سانحه رانندگی را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد و به شهروندان توصیه کرد به هنگام بارش باران و بدلیل لغزندگی جاده ها با سرعت مطمئنه و رعایت نکات ایمنی با وسایل نقلیه خود رانندگی کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه