اردوگاهی که مورد غفلت مسئولین قرار گرفته است/اردوگاه شهید بیگلو فقط ۱۰ درصد پیشرفت دارد+ تصاویر

مسئول اردویی سپاه قدس گیلان گفت:اردوگاه اسکان زائران راهیان نور گیلان موقعیت سردار شهید بیگلو در اهواز پس از گذشت سالها به دلیل عدم تامین اعتبارات لازم تنها از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

اردوگاهی که مورد غفلت مسئولین قرار گرفته است/اردوگاه شهید بیگلو فقط ۱۰ درصد پیشرفت دارد+ تصاویر

سرهنگ رضا احمدی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز، به تشریح وضعیت اردوگاه اسکان زائران راهیان نور گیلان پرداخت و اظهار کرد: اردوگاه اسکان زائران راهیان نور گیلان موقعیت سردار شهید بیگلو واقع در کیلومتر شش جاده اهواز- خرمشهر در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در حال احداث است.

وی با بیان اینکه این اردوگاه در هر مرحله ظرفیت پذیرش بیش از چهار هزار نفر را دارد، گفت: در صورت افتتاح ، این اردوگاه قابلیت پذیرش سالانه ۵۰ هزار نفر از زائران استان گیلان به سرزمین راهیان نور را خواهد داشت.

Untitled-1

مسئول اردویی سپاه قدس گیلان، از افتتاح فاز اول اردوگاه شهید بیگلو در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: فاز اول این اردوگاه با ظرفیت پذیرش ۳۵۰ نفر در سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

IMG_9739

وی، ارائه خدمات مطلوب و در خور شأن زائران گیلانی را مورد تأکید قرار داد و ابراز نمود: با احداث اردوگاه اسکان راهیان نور گیلان در اهواز کیفیت و روند ارائه خدمات به زائران افزایش می یابد.

IMG_9738

احمدی با بیان اینکه گیلان جزء پنج استان برتر کشور در اعزام راهیان نور است، بیان کرد: با توجه به عشق ، علاقه و ارادت مردم به شهدا و افزایش متقاضیان حضور در یادمان های دفاع مقدس، احداث این اردوگاه ضرورت می یابد.

وی خواستار تسریع روند احداث اردوگاه موقعیت شهید بیگلو شد و گفت: با توجه به اینکه طی رایزنی های انجام گرفته با مسئولین استان خوزستان توانستیم ۲۰ هکتار زمین برای احداث این اردوگاه اختصاص دهیم، ولی این اردوگاه تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

IMG_9726

مسئول اردویی سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه اعتبار ساخت این اردوگاه باید از محل اعتبارات استانی تامین شود، از مسئولان استان بویژه استاندار گیلان خواستار تامین اعتبار لازم برای تکمیل این اردوگاه شد.

وی درباره ظرفیت این اردوگاه نسبت به جمعیت استان گیلان گفت: اگر تمامی گیلانی ها بخواهند به مناطق عملیاتی سفر کنند باید پنجاه سال در نوبت بماند.

IMG_9722

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه